Samma url som tidigareSäkert en dum fråga men vilken länk är det som gäller till denna site uppdaterad och klart?![]()
SAS Business award flights - Travel hacks
Samma url som tidigareSäkert en dum fråga men vilken länk är det som gäller till denna site uppdaterad och klart?![]()
Även om de vet var du sökt kan de inte göra mycket med infon om de själva inte kan söka fram det. Likväl som du säger att du hittat A-B-C på travelhacks så kan de söka fram det på sidan, men måste fortfarande kunna hitta det i sina system där de bokar.De senaste två ggr ville agenten veta var jag sökt någonstans då jag hittade bättre routing än vad hon fick fram vid en första sökning.
Jag vet inte om det är relevant för SAS Eurobonus, men senast jag bokade om en Miles & More-bokning så fick agenten ändra Point of Sale för att hitta samma sökresultat som jag hade hittat på deras egen hemsida.Även om de vet var du sökt kan de inte göra mycket med infon om de själva inte kan söka fram det.
Nej, på webbsidan kunde man tidigare söka star alliance award också. Går nu också.Har jag förstått det rätt som att på webbsidan kan man bara söka SAS award men på desktopklienten går det att söka Star Alliance award?
För att söka Star Alliance AwardsHar jag förstått det rätt som att på webbsidan kan man bara söka SAS award men på desktopklienten går det att söka Star Alliance award?
Jag vet inte om det är relevant för SAS Eurobonus, men senast jag bokade om en Miles & More-bokning så fick agenten ändra Point of Sale för att hitta samma sökresultat som jag hade hittat på deras egen hemsida.
Jag vet inte om det är relevant för SAS Eurobonus, men senast jag bokade om en Miles & More-bokning så fick agenten ändra Point of Sale för att hitta samma sökresultat som jag hade hittat på deras egen hemsida.
Klockrent! Fick precis alert mail, någon som har koll på vad siffra i kolumnen ”#” betyder?Samma url som tidigare SAS Business award flights - Travel hacks