Senaste nytt

Utveckling av nya tjänster med api.flysas.com

Tacka gudarna för tjänsten är uppe igen.
Denna tjänst gjorde det möjligt för mig att åka på min drömresa (och forumet) vilket nyligen avklarats. Har inte velat skriva rapport pga vill vara delvis anonym på forumet. Men tack vare sidan fungerade det.

Samma dag som sidan åkte ner slutade även min sas-app att fungera. Den kastar ut mig, kan det ha samband?

Hoppas verkligen inte SAS tar ner denna tjänst för det är denna sidan jag hänvisar de jag värvar till för att hitta bonusbiljetter på ett lätt och överskådligt sätt. Sidan är guld värd.

Länge leve @LSH

Jag har nu gjort ett litet släpp där jag länkar till bokningen även från listan (business för en person). Länkarna i bevakningsbrevet ska också bli riktiga.

@KennethL har bidragit med två ändringar i flysasclient för de av er som kompilerar denna själv.
Stöd för att söka på flera dagar (set days 7 för en vecka)
Fixar för Mac

Mitt enda tips på vägen är väl att inte bara söka på denna tjänst utan också klicka er vidare från den till vårt bokningsflöde så vi också ser värdena som skapas från awardhacks.
( min egen reflektion: End of the day handlar det ju om konvertering i förhållande till sök om man frågar online-marknadsmänniskor).

Nu har jag inga fler karameller denna sida om året ;)

Med vänlig hälsning,
Peter
Tomten var snäll i år! Tack så mycket!

Dock vill jag förklara varför det oftast inte går att att boka på SAS hemsida via önskemålet ovan - det går ju inte att boka open jaw-biljetter på SAS hemsida, då måste man ju ringa in till Tallinn. Skulle ni inte kunan fixa detta? Då blir Tallinn också mindre belastade, så det borde ju ligga i ert egenintresse?

Toppen