Tomten var snäll i år! Tack så mycket!
Dock vill jag förklara varför det oftast inte går att att boka på SAS hemsida via önskemålet ovan - det går ju inte att boka open jaw-biljetter på SAS hemsida, då måste man ju ringa in till Tallinn. Skulle ni inte kunan fixa detta? Då blir Tallinn också mindre belastade, så det borde ju ligga i ert egenintresse?
Tack för buggrapporten! Jag har lagt ut en rättning, men ni kan behöva rensa er cache (ctrl-F5 eller liknande).Awardhacks beter sig konstigt när jag kollar, sen 1 dygn tillbaka.
Har du något exempel? Dessa slår ju mot API:et och det finns ingen separat databas på något sätt.Hur är det med Air China? Är de inte med i databasen? Jag får inga sökträffar på dem på AwardHacks (Search A*), men när man söker på SAS-sida så får man träffar.
Tar tillbaka allt jag sagt och hävdar motsatsen... Jag måste ha sett fel. Nu när jag försöker gå tillbaka och hitta exemplet så finns det inte där...Har du något exempel? Dessa slår ju mot API:et och det finns ingen separat databas på något sätt.
Jag har samlat in detta data ett tag men gränssnittet har inte kunnat visa dem. Nu har jag lagt till stöd för specialkoder (TYO,NYC) och en sökning på Tokyo visar både NRT och HND. Det finns dock inte en enda businessbiljett till eller från Haneda.Først og fremmest tak for en fornem tjeneste!
Nu da SAS har skiftet fra NRT til HND i Tokyo - bliver toolet også opdateret med denne nye lufthavn?
Grymt. Om du bara visste hur mycket tid och energi din webbtjänst sparat mig! Den är alltid steg nummer 1 i flödet när jag söker efter businessresor!Jag har samlat in detta data ett tag men gränssnittet har inte kunnat visa dem. Nu har jag lagt till stöd för specialkoder (TYO,NYC) och en sökning på Tokyo visar både NRT och HND. Det finns dock inte en enda businessbiljett till eller från Haneda.
De släpper inget (inte ens Go) vid +329 dagar och vid +125 släpps med några få undantag bara Go.
Bevakningarna är per flygplats så ni måste lägga till bevakning på HND. När NRT har fasats ut kan jag göra en massuppdatering av dessa till HND.