Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Herregud. Både buy och share bonus på samma gång. Undra om man kan använda båda? Det blir ju share först iaf. Om allt går i lås så ska det isåfall bli 300,000 miles extra till de 456,000 miles jag redan har. Börjar bli rädd snart för att dessa miles ska gå upp i rök genom nån merger eller annan skit :-O

Verkar som man kan få max 50.000 bonusmiles totalt i kampanjen, så då blir det ju share på allt om man har möjlighet :)

Mvh
/NotRyan

Jag såg inget "share" erbjudande för november. Är det inte så att det är kampanjen som löper till den 31/10 som ligger kvar några timmar till, medan buy och gift har förlängts. Annars har ju share blivit min favorit nu. Öppnar möjligheter att göra sig populär hemma:D Tänkta resan till Sydamerika kommer att bl a ordnas med USDM, medan Aviosen som var tänkta att ta oss till Sydamerika, kan användas för 4 pers med BA i F till NYC:D Livet som medveten resenär är ganska trevligt ibland:cool:

Verkar vara ett trevligt program att vara med i.
Har gjort några provringningar till US numret lördag och söndagmorgnar ,och agenten har ungefär varannan gång hittat LH F med kort varsel för 3. Pax.

Snabb rekapitulering, vet att vi talat om det tidigare men hittar det inte. Är morgon i Sverige, eller när det är morgon i USA?

Efter att ha lycats med en bonusbokning till Sydafrika från Australien över julen till ett pris i C som vida understiger en economy fare har jag blivit heltänd på Dividend miles. Jag har kört max i oktober med buy 50 000 + 50 000 och sedan share på det. Nu skall vi ha in familjen i systemet. Det tog dock en vecka innan köp poängen var registrerade. Så gör det inte försent i perioden om du skall hinna dela också. Ett annat tips som fungerat bra för mig är att jag ringer till USA med Skype Out. Kostar en spottstyver (undrar om det inte var gratis tom) och bra samtalskvalitet. Dessutom tycker jag att servicen i USA varit utmärkt

Last edited:
Senaste året har det väl varit 4ggr om jag inte missminner mig, iaf de riktigt bra kampanjerna, lite olika typer av kampanjer som går. Den dom kör nu share är ju riktigt grym.

Använde Share för första gången nu i oktober. Kanpanjer för Buy har de haft tidigare ganska ofta, men jag har aldrig funderat på share tidigare så har inte hållit koll på det. Nån som vet hur ofta de brukar ha Share-kampanjer?

Har fått erbjudande igen. Dvs både oktober och november. Det står både buy and share. Verkar som om dom behöver dra in pengar.

Toppen