Senaste nytt

US Airways Dividend Miles Buy miles kampanj tråd

Så det ÄR alltså möjligt att boka NH First med USDM? Jag började tro att det var lite kinkigt där... I så fall var det goda nyheter.
Men jag antar att det måste göras ganska nära inpå avresan då?
Ja, det går, i alla fall på rutten MUC-NRT med den gamla konfigen. Jag bokade tätt inpå. Den nya First Square verkar svårare...

Hur är det med icke *A hubbar som CDG, AMS, MAD etc. Går det att ha layover på dessa genom award på USDM?

Är det nån som vet om man kan starta och sluta på olika ställen? Har tänkt att flyga LHR>ORD>FRA>GOT, där ORD är destination och GOT retur. Går detta som en tur/retur över atlanten för 100k resp 125K i C/F?

Är det nån som vet om man kan starta och sluta på olika ställen? Har tänkt att flyga LHR>ORD>FRA>GOT, där ORD är destination och GOT retur. Går detta som en tur/retur över atlanten för 100k resp 125K i C/F?

Inga problem, men du måste betala UK APD och du kan inte ta stopover då du har Open-jaw.

Hur ofta har USDM historiskt kört kampanjer,buy eller share miles. Är det 3-4ggr.per år?
Är väldigt sugen på att bunkra massor av miles till mej och familjen.

Senaste året har det väl varit 4ggr om jag inte missminner mig, iaf de riktigt bra kampanjerna, lite olika typer av kampanjer som går. Den dom kör nu share är ju riktigt grym.

Toppen