David
Medlem
Jag hittade tillgänglighet den 6:e Juni MUC-NRT. Hur länge är du i NRT?![]()
Landar 15:20 den 7:e, stannar en natt, tar sedan morgonplanet den 8:e till ICN (OZ107) och direkt vidare till FRA (OZ541).
Jag hittade tillgänglighet den 6:e Juni MUC-NRT. Hur länge är du i NRT?![]()
Landar 15:20 den 7:e, stannar en natt, tar sedan morgonplanet den 8:e till ICN (OZ107) och direkt vidare till FRA (OZ541).![]()
En variant är att flyga TG F A380 via BKK. Det blir väl 10.000 poäng extra men rätt mycket mer flygning
Visste ni om att USDM tar $50 i bokningsavgift sedan "two or three months"?
Jag bokade GOT-(SK:C)-LHR-(NH:F)-NRT/NRT-(OZ:C)-ICN-(OZ:F)-FRA-(LH:C)-GOT den 5:e april för resa 6-9 juni. Inga problem att boka, dock provade jag ett annat datum några veckor tidigare och fick då svar att den NH:F jag hittat inte gick att boka, av någon anledning.
Så länge man inte gör en stopover ska det inte bli dyrare att åka via BKK. Min resa via BKK (stopp i 18 timmar) till Tokyo kostade 100k poäng.
Jag valde att ta en stopover i BKK på min kommande resa. Skulle kosta 100K, men mot slutet upplyste mig agenten att hans kollega hade påpekat att den faktiskt skulle kosta 110 (tack för den!). Jag frågade varför, om det var routingen via BKK eller stopovern, och efter att ha studerat regelboken fick jag till svar att det var routingen, inte stopovern. Men självklart var detta bara vad en enstaka agent sade, så det kan vara rätt eller fel...