Senaste nytt

US Airways Dividend Miles bonusresa tråd (Star Alliance)

Min personliga bild är att tiden för dessa deals snart är förbi, använd poängen :)

Nu kanske jag är väl cynisk men jag har varit med om deals som försvunnit och så har man suttit där förbannad och tänkt "vaaarrföööörr bokade jag inte".

Självklart släppte dom en ny kampanj som man "måste" utnyttja. Funderar på att köra en kombination av SAS 2-4-1 voucher och USDM för att få maximal effekt. Det är hyggligt enkelt att hitta CPH-PVG awards i C såvitt jag hört, kanske Shanghai är en OK start-destination?

Tillåter USDM en routing enligt följande:

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Självklart släppte dom en ny kampanj som man "måste" utnyttja. Funderar på att köra en kombination av SAS 2-4-1 voucher och USDM för att få maximal effekt. Det är hyggligt enkelt att hitta CPH-PVG awards i C såvitt jag hört, kanske Shanghai är en OK start-destination?

Tillåter USDM en routing enligt följande:

Enligt tidigare diskussion, USDM tillåter också North Asia (Shanghai) - North America via Europe.
(Jag har dock hört att de har blivit kinkigare om den sortens routing nuförtiden)

Har 20k poäng som expirar i Augusti, hoppas på en Gift/share kampanj innan dess annars får jag nog "skänka" bort dom för en symbolisk penning till nån på forumet.

Varför ser du inte till att du har någon aktivitet på ditt US Airways DM-konto, då förlänger du ju giltighetstiden på alla dina miles med 18 månader. Du kan ju passa på att köpa lite extra miles i nuvarande buy miles 100% kampanj.

Varför ser du inte till att du har någon aktivitet på ditt US Airways DM-konto, då förlänger du ju giltighetstiden på alla dina miles med 18 månader. Du kan ju passa på att köpa lite extra miles i nuvarande buy miles 100% kampanj.

Om bara semesterveckorna räckte till...

Har 20k poäng som expirar i Augusti, hoppas på en Gift/share kampanj innan dess annars får jag nog "skänka" bort dom för en symbolisk penning till nån på forumet.

Räcker väl med ett hotellbesök eller ett köp i deras webshop eller köpa minsta miles men om du vill avyttra dem så säg till har själv en slatt kvar på kontot.

Alternativt kan du köpa en eller flera chokladask på FTD.com och skicka den till något barnhem i USA.
Det är relativt billigt sätt att förlänga dina miles och du gör någon glad. :)

Du tjänar just nu 25 US miles per 1 USD på FTD.com.

Toppen