25000 poäng. Just nu kampanj på Cash upgrade för 1999 kr dock, bra värde om man vill spara poäng!Vad kostar det att uppgradera med poäng vid gate från Plus -> Business på HKG-ARN?
Är uppgradering möjlig både vid check-in och gate?25000 poäng. Just nu kampanj på Cash upgrade för 1999 kr dock, bra värde om man vill spara poäng!
I HKG kan du göra det vid checkinÄr uppgradering möjlig både vid check-in och gate?
Skall flyga CPH-EWR under hösten.
1. Har satt upp mig på uppgradering till Business från SASGo EWR-CPH. Har satt 40.000 Eurobonus poäng på "auktion". Hur stor är chansen att det går igenom?
2. Normalt vid auktioner på nätet, typ Bukowskis, så kan man sätta ett pris som bevakning, men det syns inte i budgivningen utan buden ökas steg för steg och går inte direket till det pris som man lagt på bevakning. Verkar inte som att SAS har detta system utan högst vinner oavsett om den som låg näst högst hade budat 15000 EuroBonuspoäng och man själv bjudit t ex 45000.
3. Vet någon om det är fasta poäng om man uppgraderar sig vid check-in/gate? Hur mycket i så fall (LAX-CPH)?
Skall flyga CPH-EWR under hösten.
1. Har satt upp mig på uppgradering till Business från SASGo EWR-CPH. Har satt 40.000 Eurobonus poäng på "auktion". Hur stor är chansen att det går igenom?
Titta i trådarna om plusgrade här på forumet, de ska vara högst upp i sas forumet, så hittar du info. Framförallt första posten som sammanfattar det mesta.Skall flyga CPH-EWR under hösten.
2. Normalt vid auktioner på nätet, typ Bukowskis, så kan man sätta ett pris som bevakning, men det syns inte i budgivningen utan buden ökas steg för steg och går inte direket till det pris som man lagt på bevakning. Verkar inte som att SAS har detta system utan högst vinner oavsett om den som låg näst högst hade budat 15000 EuroBonuspoäng och man själv bjudit t ex 45000.
3. Vet någon om det är fasta poäng om man uppgraderar sig vid check-in/gate? Hur mycket i så fall (LAX-CPH)?
Jag tror inte det kommer gå igenom. Har du tur, så går det igen.
Small SAS Plusgrade kolla min sida för lite statistik. Där finns det bara en poäng-budgivning M->C, den gick inte igenom. Den motsvarade ~50k poäng. Men jag håller tummarna för dig!
Här kan du se vilka long haul som några försökt buda på i form av poäng.
Visa bifogad bild 53915