Senaste nytt

Uppgradering till Business Class för SAS Eurobonus poäng

Canadien

Medlem
Snor tråden lite. Jag får detta meddelande när jag försöker lägga in en uppgraderingsbegäran i formuläret. ``Upgrade can presently not be performed. Please try later. (-500)´´ Vad tror ni om detta? Förfrågan gäller Lufthansa från dyr ekonomi som kan uppgraderas till Business. Är det tillfällligt fel eller inte tillräckligt med platser? Kan man få assistans telefonledes?

Finns nog ingen tillgänglig award på din flight. Om du uppger dag och flightnummer så kan någon här kolla på expertflyer hur det ser ut i I-klass (som är den som man uppgraderar till)

Eller så kan du söka själv på United efter poångresa i Business Saver (I). Finns det platser där så ska det gå att uppgradera. Om din bokningsklass är rätt, Y eller B vill jag minnas.
 

Jeppfly

Medlem
Kan man uppgradera från SAS Go till business eller då får man uppgradera sig till SAS Plus?

Har en planerad tripp till New York nästa år, den är inte bokad ännu så kan vara att jag bokar SAS Plus direkt och isf går på en uppgradering till Business :)
 

squeezen

Medlem
Kan man uppgradera från SAS Go till business eller då får man uppgradera sig till SAS Plus?

Har en planerad tripp till New York nästa år, den är inte bokad ännu så kan vara att jag bokar SAS Plus direkt och isf går på en uppgradering till Business :)
Du kan uppgradera GO till plus eller business.
Antingen via bud eller vid gate, dock finns såklart inga garantier så vill du verkligen åka i business bör du köpa den klassen direkt.
 
Toppen