Senaste nytt

Uppgradering till Business Class för SAS Eurobonus poäng

Hej, lånar också denna tråden. Har bokat MMX-ARN-HKG-ARN-MMX vipGo i mars. Har ganska tight tid i bytet på Arlanda till HKG. Är det möjligt att köpa uppgradering vid incheckning redan på Sturup? Både cash och poäng som möjlighet. Optiontown ligger för högt just nu.

Räkna inte med att det är billigare att uppgradera med cash än vad OptionTown vill ha. Jag skulle nog förvänta mig fare difference till en fullpris business då.

Är tveksam till att du kan begära standby upgrade på Sturup. Möjligen kan de skicka ett meddelande till ARN, men jag skulle nog ta det när du kommer upp till stockholm istället.

Nej jag hade väl först och främst tänkt sätta sprätt på lite poäng. Kanske får lägga in önskemål om poänguppgradering via hemsidan 30 dagar innan. Anledningen att jag undrade var egentligen pga jag landar på Arlanda knappt 1 timme innan flighten till Hong Kong lyfter, känns som tiden kanske blir knapp och att man riskerar att komma sist i kön för uppgradering. Tack för svaret! Trevlig helg

Räkna inte med att det är billigare att uppgradera med cash än vad OptionTown vill ha. Jag skulle nog förvänta mig fare difference till en fullpris business då.

Är tveksam till att du kan begära standby upgrade på Sturup. Möjligen kan de skicka ett meddelande till ARN, men jag skulle nog ta det när du kommer upp till stockholm istället.
Jag fick erbjudandet i Hong Kong att uppgrade från Go till Business för ca 4000 kronor vilket får ses som ett bra pris tycker jag. Man ska nog inte hoppas på sådana priser för upgrade från Sverige dock, troligtvis inte från HKG heller framöver.

Jag fick erbjudandet i Hong Kong att uppgrade från Go till Business för ca 4000 kronor vilket får ses som ett bra pris tycker jag. Man ska nog inte hoppas på sådana priser för upgrade från Sverige dock, troligtvis inte från HKG heller framöver.
Skulle de ge bokningsklass Z? Priset liknar OT pris.

Toppen