Dr. Miles
Expert
Den här?Jag läste någonstans om att det fanns någon budgivningstjänst på NZ flighter, likt man kunnat göra på MH. Vet någon mer om detta?
OneUp Upgrades - Spending Airpoints Dollars - Airpoints - Air New Zealand
Den här?Jag läste någonstans om att det fanns någon budgivningstjänst på NZ flighter, likt man kunnat göra på MH. Vet någon mer om detta?
Gäller bara för Air NZ's egna statusmedlemmar.Måste man ha status hos Air New Zealands egna program eller funkar ett Star Alliance Gold också?
Jag fick erbjudandet i Hong Kong att uppgrade från Go till Business för ca 4000 kronor vilket får ses som ett bra pris tycker jag. Man ska nog inte hoppas på sådana priser för upgrade från Sverige dock, troligtvis inte från HKG heller framöver.Räkna inte med att det är billigare att uppgradera med cash än vad OptionTown vill ha. Jag skulle nog förvänta mig fare difference till en fullpris business då.
Är tveksam till att du kan begära standby upgrade på Sturup. Möjligen kan de skicka ett meddelande till ARN, men jag skulle nog ta det när du kommer upp till stockholm istället.
Skulle de ge bokningsklass Z? Priset liknar OT pris.Jag fick erbjudandet i Hong Kong att uppgrade från Go till Business för ca 4000 kronor vilket får ses som ett bra pris tycker jag. Man ska nog inte hoppas på sådana priser för upgrade från Sverige dock, troligtvis inte från HKG heller framöver.
Sannolikt inte va? Har för mig att det inte ger poäng enligt ny bokningsklass. Vilket i sig får mig att tycka att det är väl dyrt.Skulle de ge bokningsklass Z? Priset liknar OT pris.