Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även jag ska till Manhattan via EWR den 7 november. Flyger med UA69 dit då jag har ett möte som inte BÖR missas kl 14.00 för min del. (bör landa runt 12.00). Min plan var att ta en taxi direkt till mötet på upper east side. Menar ni att detta kan vara problem så långt fram som den 7 november?

Ps kan någon kolla hur det ser ut med platser för ev uppgradering till eko extra eller business på SK904 den 12 november.

Last edited:
Tack för tipset! Ska prova bussen för det är onekligen mycket billigare än taxi. Roligt att höra att ni fick igen uppgraderingen för hela familjen med 4 stycken!!!

Har varit i kontakt med flygplatsen via jobbet och fått information om att transport med taxi in till Manhattan dock inte ska vara något problem längre. Under förra veckan och helgen har det tydligen varit begränsningar för taxibilar att ta sig in på Manhattan och få som ville åka hela vägen ut till EWR då det var sådan brist på bensin.

Vågar man klicka i även Y till och från EWR? Är på tok för sugen att bli uppgraderad hela vägen till C (från M) men inbillar mig att chanserna med C minskar i samma veva jag klickar i Eco extra som ett alternativ. Vad har ni för erfarenheter?

Vågar man klicka i även Y till och från EWR? Är på tok för sugen att bli uppgraderad hela vägen till C (från M) men inbillar mig att chanserna med C minskar i samma veva jag klickar i Eco extra som ett alternativ. Vad har ni för erfarenheter?

Bra fråga, jag var inne på samma sak!

1 out of 2, fick min resa HEL - ARN med Blue1 uppgraderad, får se om returen lyckas annars blir d väl den sista uppgraderingen med Blue1

Åker CPH - ORD t/r 11 nov och 28 nov. Upptäckte tyvärr att det bara finns 8 platser kvar i business dit och 3 platser hem (enligt SAS hemsida). Vad är mina chanser med OptionTown tror ni? Riktigt segt om jag inte får det denna gången heller...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen