Napapijri skrev:Kan någon vänlig Expertflyer-själ se om M är överbokat CPH-SFO den 25 april samt 17 maj?Klicka för att utvidga...
Tack ändå!agehall skrev:Nej, man ser inte om det är överbokat i EF. Det är bara SAS som vet. Och återigen - DET SPELAR INGEN ROLL!Även om det är överfullt så är det inte 100% att OT går igenom, så vill du försöka så ska du göra det oavsett vad som står i EF.Klicka för att utvidga...
Kenny skrev:Fick igår min bekräftelse om Optiontownuppgradering från economy till business nu på fredag med SK903 till EWR. Beskedet kom ovanligt tidigt, brukar få det 1-2 dagar före avresa. Inför resan såg jag att economy var relativt fullbokad.Detta blir också 4/4 lyckade uppgraderingar till EWR under senaste året. Min enda misslyckade var BKK-CPH strax efter nyår.Klicka för att utvidga...
Kenny skrev:Fick igår min bekräftelse om Optiontownuppgradering från economy till business nu på fredag med SK903 till EWR. Beskedet kom ovanligt tidigt, brukar få det 1-2 dagar före avresa. Inför resan såg jag att economy var relativt fullbokad.Klicka för att utvidga...
marwet skrev:Kanske lite sen i diskussionen... Men är det verkligen värt pengarna för att vara säker på uppgradering. Upplever att de gånger jag flyger över till usa så blir jag 8/10 gånger uppgraderad till Economy Extra på poäng. Vilket är bra mkt billigare, right?Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Äpplen och päron. Uppgraderar du med poäng så får du inte poäng för Economy Extra, uppgraderar du via OptionTown så får du poäng enligt den klassen.Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:På EWR-ARN den 10 mars så fick jag igenom OT till Extra och uppgraderade sen till C för poäng. När vi kom hem så hade vi fått poäng (trippla dessutom pga julkalendern- och baspoängskampanjen) för resan i business. Antar att de gjorde ett misstag då?Klicka för att utvidga...
Vaniljvodka skrev:På EWR-ARN den 10 mars så fick jag igenom OT till Extra och uppgraderade sen till C för poäng. När vi kom hem så hade vi fått poäng (trippla dessutom pga julkalendern- och baspoängskampanjen) för resan i business. Antar att de gjorde ett misstag då?Klicka för att utvidga...
FFS skrev:Inte uppgraderad från EcoExtra->Biz på morgondagens SK903 ARN-EWRMitt första försök med OT. Får hoppas jag har bättre tur på hemvägenKlicka för att utvidga...