Jakob Österberg
Medlem
€32 per flightNågon som kan ge mig ett ungefärligt pris på OT mellan GOT-ARN och ARN-GOT?
€32 per flightNågon som kan ge mig ett ungefärligt pris på OT mellan GOT-ARN och ARN-GOT?
Är det någon som lyckats uppgradera 6 pers från ekonomi till plus någon gång. Skulle vilja göra ett försök i samband med en familjeresa i höst men det känns dom en högoddsare.
What if you will travel together with a friend or colleague on a different PNR. How do you prevent the chance (risk) of only 1 of you being upgraded? I.e. “both or nothing” would be best since traveling together. Any experience of OT being able to cater for that?
2. En uppgradering till plus skulle ge mig ca 2500 poäng mer. Men 2000 kostar 50€ online.
Någon som kan ge mig ett ungefärligt pris på OT mellan GOT-ARN och ARN-GOT?
De 2500 extra poängen är väl baspoäng? Det är väl ofta värderade lite högre än de extrapoäng man kan köpa tänker jag, alltså lite orättvis jämförelse. Men du kanske inte behöver några baspoäng för tillfället? I så fall är ju jämförelsen korrekt.
Ration är 15 000 extrapoäng eller ca 1100 kr mot 1 000 baspoäng om det nu är så att man behöver köpaDe 2500 extra poängen är väl baspoäng? Det är väl ofta värderade lite högre än de extrapoäng man kan köpa tänker jag, alltså lite orättvis jämförelse. Men du kanske inte behöver några baspoäng för tillfället? I så fall är ju jämförelsen korrekt.
Ration är 15 000 extrapoäng eller ca 1100 kr mot 1 000 baspoäng om det nu är så att man behöver köpa
SAS EuroBonus Shop | Buy 1 000 Basic Points
Ni som ansöker om uppgradering från Go vid longhaul... Kör ni alltid plus & business för att ha en extra chans eller bara business?
Jag såg framför mig att om man väljer båda och någon annan bara valt business kanske prion blir business till den andra och plus till en själv...
Någon som kan ge mig ett ungefärligt pris på OT mellan GOT-ARN och ARN-GOT?