Ibland har jag fått en ny biljett från Sas där nya klassen synts. Men enklast ser man det på boardingpasset som man skriver ut på flygplatsen. Z verkar vara vanligast som ny bokningsklass.Hur kan man se vilken bokningsklass man fick efter OT uppgradering?
Plusgrade | revenue upgrade platform for the airline industryHar en resa inom Europa med två flygningar SAS och två flygningar Lufthansa.
Har lagt in om OT uppgradering till plus. men hur gör jag om jag skulle vilja försöka gradera upp Lufthansa flygningarna ?
Jag har fått mail från SAS med ny itinerary innan mailen från Optiontown kom. Ibland kan SK-IT.Hur kan man se vilken bokningsklass man fick efter OT uppgradering?
Omöjligt att svara på hur vanligt det är. Jag har fått igenom 5 av 6 uppgraderingar med OT medan andra har 0 av 6.Hur vanligt är det att man blir uppgraderad med OT på Longhaul flighterna? Är de Business Saver biljett man får då och tjänar poäng därefter?
Om du loggar in på SAS mobilsida och kollar bokningen så syns den nya bokningsklassen där.Hur kan man se vilken bokningsklass man fick efter OT uppgradering?