Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undra om företaget sysslar med att låna ut pengar då de får in ganska mycket pengar från de som försöker uppgradera.

Det är omöjligt att avgöra. Det kan vara så att SAS kraftigt överbokat ekonomi och enbart är villiga att sälja två C-platser även om det finns 10 lediga. Då är det ganska bra läge för OT. Återkoppla hur det gick.

Jo på en semesterrutt som Malta känns det märkligt med sån stor efterfrågan på PLUS. 6 rader i kabinen just nu.

Jo på en semesterrutt som Malta känns det märkligt med sån stor efterfrågan på PLUS. 6 rader i kabinen just nu.

Det är inte bara brevlådeföretag på Malta. Exempelvis många stora spelbolag med en hel del skandinavisk personal på plats. (Har för mig att det totalt är några tusen spelbolag registrerade totalt om man räknar in alla länder.) Kanske kan bero på det?

Hur brukar det fungera med priserna när man skall åka tillbaka och uppgraderades på vägen dit? Har kollat lite på mitt flyg hem på fredag SK998 Shanghai-CPH. 615 EUR skall man punga upp för business (var 350 något på vägen hit), vilket är helt sjukt. 165 EUR för plus. Är plus något att ha på detta flyg?

Jag kommer inte ihåg hur jag gjort tidigare. Men jag kan klicka i både plus och Business funkar det bra? Eller är risken att jag får Plus när jag kunde fått C?

Bara jag som inte kan välja Amex som kortalternativ? Trodde jag kunnat det tidigare.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen