Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag kan klicka i både plus och Business funkar det bra? Eller är risken att jag får Plus när jag kunde fått C?

Väljer du att ansöka om uppgradering för både Plus och Business kommer Business att prioriteras om uppgradering för bägge klasserna är möjligt.

Du betalar endast priset för Business (alltså inte för Plus och Business) och om uppgradering till Plus går igenom återbetalas mellanskillnaden (exkl. sign up).

Jag kommer inte ihåg hur jag gjort tidigare. Men jag kan klicka i både plus och Business funkar det bra? Eller är risken att jag får Plus när jag kunde fått C?
.
Förmodligen ingen på BC som vet, detta är en av de mest aktiva tråden på BC, men den som "expertisen" har minst kunskaper om! Många frågor och svaren är gissningar i de flesta fallen. Personligen har jag samma fråga som du, tanken jag har är om det finns flera som vill ha OT på samma flyg och det finns begränsat med plats i C så tar man den som endast vill uppgradera till C, och den person som både har plus och C får plus, på detta sett får man in två UG. Men vem vet, det var min gissning.
Har vi tur kanske vi kan få svar på alla frågor i ett reportage här på BC.

Väljer du att ansöka om uppgradering för både Plus och Business kommer Business att prioriteras om uppgradering för bägge klasserna är möjligt.

Du betalar endast priset för Business (alltså inte för Plus och Business) och om uppgradering till Plus går igenom återbetalas mellanskillnaden (exkl. sign up).
Oj där var det en som visste!

Efter min lyckade uppgradering till Class C förra veckan mellan AGP och GOT så trodde jag att 3000 poäng skulle trilla in på kontot men nu när jag kollade så fick jag bara 2000 poäng...

AGP-GOT = 1640 miles
Class: C 200% = 3280 poäng har jag fel?

Efter min lyckade uppgradering till Class C förra veckan mellan AGP och GOT så trodde jag att 3000 poäng skulle trilla in på kontot men nu när jag kollade så fick jag bara 2000 poäng...

AGP-GOT = 1640 miles
Class: C 200% = 3280 poäng har jag fel?

Hej Andreas, du er lidt galt på den med din udregning(I følge SAS' logik)

I SAS' måde at give points på(I følge deres Earn Chart) er det et fixed amount of points og ikke hvor mange miles man faktisk flyver.

Se mere her: SAS points charts - SAS

Tror bare du skal være glad for at OT booker ind i C class(som er den højeste booking class point wise i Europa ;-)).

Mvh.
Andreas

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen