Jakob Österberg
Medlem
Tror han menar att ansökan var ok. Det var någon tidigare i tråden som hade problem med att lägga in en OT på bokning långt fram.Har du redan nu fått OK på uppgradering i mars 2016?
Tror han menar att ansökan var ok. Det var någon tidigare i tråden som hade problem med att lägga in en OT på bokning långt fram.Har du redan nu fått OK på uppgradering i mars 2016?
Ingen optiontown beviljad på Sk946 idag. Fick däremot malierbjudande om att uppgradera från Y till Y+ för 169 EUR (vilket inte skulle ge poäng). Tackade nej. Fick Y+ i gaten.
Fick = op-up?
Op-up ja.
Jepp. Konstigt nog fick jag det en annan gång när jag fått nekad OT också.
De är lite av ett lotteri de också, på samma sätt som man inte kan veta när eller hur en OT går igenom så kan bokningsklassen bli olika. Så om du vill värdera dom extra poängen så är mitt tips att räkna med 6000 och bli glad om du får 3000 extra.Men nu funderar jag på om en uppgradering till Plus inte vore lämplig att försöka sig på via OT.
[...] Men, frågan är då vilken Plus-version det blir. Kommer de ge mig en Plus saver som ger 6000 poäng eller en ordentlig Plus som ger 9000 poäng?