B
Bryant
Guest
Om jag uppgraderar min GO till Plus, följer alla förmåner med? Dvs blir biljetten ombokningsbar? Följer alla förmåner med vid bekräftad uppgradering?
Bryant skrev:Om jag uppgraderar min GO till Plus, följer alla förmåner med? Dvs blir biljetten ombokningsbar? Följer alla förmåner med vid bekräftad uppgradering?Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Om jag uppgraderar min GO till Plus, följer alla förmåner med? Dvs blir biljetten ombokningsbar? Följer alla förmåner med vid bekräftad uppgradering?Klicka för att utvidga...
Ja, så är det. Verkar som om de hellre uppgraderar till PLUS. Mitt scorecard är 2/5 eller nåt sånt. Dock går det alltid att uppgradera med poäng vid incheckning. Känns sådär.Henrico skrev:Är det bara jag som har haft väldigt mycket sämre lycka med OT senaste två månaderna? Har bara fått 1 av 5 uppgraderingar (från plus -> C) godkända under denna tid.. Raka motsatsen mot tidigare skulle jag säga.Får hoppas att den godkänns när jag ska åka hem.. (Viktigare på hemresan än ditresan när man åker västerut tycker jag.)Klicka för att utvidga...
joemume skrev:Ja, så är det. Verkar som om de hellre uppgraderar till PLUS. Mitt scorecard är 2/5 eller nåt sånt. Dock går det alltid att uppgradera med poäng vid incheckning. Känns sådär.Klicka för att utvidga...
Du betalar direkt, men får tillbaka allt förutom ansökningsavgiften om du inte blir uppgraderad.FirstKlas skrev:Sa betalar man upfront eller bara om uppgraderingen beviljas? Om man ar flera personer pa samma bokning uppgraderas antingen alla eller ingen da?Klicka för att utvidga...