Ha, då var vi ju på samma flight.. Men jag hamnade på andra sidan![]()
Trevligt värre
Ha, då var vi ju på samma flight.. Men jag hamnade på andra sidan![]()
Trevligt värreSåg några BC.se taggar i kabinen, var kanske det någon av dina??
Generellt tycker jag att ngt som verkar för bra oftast är det - stämmer det att om jag gör en uppgradeförfrågan via OP så betalar jag endast om den går igenom, om inte återbetalas pengarna så den enda förlusten blir räntan för utlagda pengar?
Har en bokning ARN-EWR t/r ut 8 okt hem 12 okt i SAS GO tillsammans med min fru. Om vi skulle bli upgraded vi OP i Business alt. Plus kan vi då kallt räkna med att bli seatade bredvid varandra?
Finns det ngn risk att OP (om den ej går igenom) strular till ursprungsbokningen - med tanke på att det bara är en weekend vill vi inte riskera att bli ombokade.
Vad jag förstått gäller oftast att planen är fullbelagda för utdelning gällande OP. Jag förstår att det är svårt att spekulera, men vad säger ni spontant om chanserna till uppgrade en onsdag i början på oktober??
Jag tror tyvärr att du har större chans att gissa hur myntet faller när du singlar slant.Vad jag förstått gäller oftast att planen är fullbelagda för utdelning gällande OP. Jag förstår att det är svårt att spekulera, men vad säger ni spontant om chanserna till upgrade en onsdag i början på oktober??
Inte säker på om jag förstår dig rätt men om du menar att du skulle vilja ångra din OptionTown-beställning före avgång, nej det går inte.Tack för svaren!
En till fråga -
Oavsett beläggning, dvs att uppgrade möjlighet finns kan jag då "ångra" mig och då få pengarna tillbaka?
Mkt frågor...![]()
Lite otydlig, ledsen för det.
Säg att jag signat upp mig och betalat via OP och möjligheten att uppgrade finns kan jag då välja att avstå att uppgrade och i då fall få tillbaka pengarna från OP.
Då svarade jag rätt. Nej, OT eller OptionTown ger ingen ångervecka eller möjlighet att hoppa av, du betalar och får bara 1) pengarna (- avgiften) tillbaka om du inte blir uppgraderad.Lite otydlig, ledsen för det.
Säg att jag signat upp mig och betalat via OP och möjligheten att upgrade finns kan jag då välja att avstå att uppgrade och i då fall få tillbaka pengarna från OP.