Ok fint! Nej var mest nyfiken i en strut, då får vi hoppas vi har tur i OT lotteriet!
Har försökt kika runt men inte lyckats hitta svaret, hur gör jag för att hitta information hur bokningsläget ser ut på flighten på enklast sätt. Är det endast flightstats som gäller? Hittar nämligen inte ARN - EWR där utan endast OSL - EWR och CPH - EWR.
Du råkar inte göra samma flightstats-fel som jag gjorde ett tag då, att glömma ändra tidsintervallet från "Current Time"? Annars får man bara flighter som avgår senare på dagen än nuvarande tidpunkt vilket har en tendens att gömma en del..
Fikk igjennom min Optiontown upgrade på SK907 i morgen fra M til C. Beskjed ca 48 timer før avgang. Så slik ut når jeg fikk ny eticket fra Københavnkontoret:
C9 D9 Z0 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
Ser altså ikke så veldig fullt ut i eco, men hvem vet..
Har også satses på Optiontown returen på søndagen. Den virker mer full i eco, så får se hva skjebnen sier...
Har uansett sikret meg 31G så "uendelig" pitch![]()
Försökte boka OT till min flickvän ORD-ARN i tisdags, från economy till business. Gick inte igenom. Känns väldigt slumpmässigt och man blir ju inte sugen på att prova igen precis. Ni som har bokat fler gånger, vad är success rate?
Försökte boka OT till min flickvän ORD-ARN i tisdags, från economy till business. Gick inte igenom. Känns väldigt slumpmässigt och man blir ju inte sugen på att prova igen precis. Ni som har bokat fler gånger, vad är success rate?
Visa bifogad bild 22514