Jan Petterson
Medlem
Har du skickat dem en kopia på boardingkorten? Det borde lösa saken tycker jag.
Jag skickade med både kopia på boardingkortet och Optiontowns mail. Så får se om fyra veckor om det räcker i mitt fall.
Har du skickat dem en kopia på boardingkorten? Det borde lösa saken tycker jag.
Har du skickat dem en kopia på boardingkorten? Det borde lösa saken tycker jag.
Maria, exakt vad står det om klass på boardingkortet? Det brukar kunna stå typ "Cz" eller "Mq". Den första bokstaven är kabinklass (C, Y eller M) och den andra är faktisk bokningsklass.
Får ni en upgrade efter "pending approval"-cirkusen, så kan man nästan ge sig den på att krediteringen blir fel. Det gäller att hålla i boardingkorten och all dokumentation, men retroregistreringen brukar kunna korrigera det (öven om det tar några månader).
SAS har en soppa av olika legacy-system och det är tydligen inte alltid informationen i dom hänger ihop, särskilt när uppgraderingen görs såpass sent.
Står det "Yy" så borde allt lösa sig efter lite bråk med SAS. Stå på dig!