Senaste nytt

Uppgradering i gate med sas

RickardG

Medlem
50k var det innan pandemin och har nog inte ändrats
Jag antar att man inte får något bättre pris för att man är EBD, som man mer eller mindre får genom Plusgrade? Är det förresten bara efter passkontrollen vid F som man kan uppgradera, eller går det vid lounge och/eller incheckningen?
 

palmen

Moderator
Jag antar att man inte får något bättre pris för att man är EBD, som man mer eller mindre får genom Plusgrade? Är det förresten bara efter passkontrollen vid F som man kan uppgradera, eller går det vid lounge och/eller incheckningen?
Nej, samma priser för alla. Tidigare var det bara ute i F piren de skötte detta, hur det blivit under pandemin låter jag vara osagt
 

sandek

Medlem
Jag antar att man inte får något bättre pris för att man är EBD, som man mer eller mindre får genom Plusgrade? Är det förresten bara efter passkontrollen vid F som man kan uppgradera, eller går det vid lounge och/eller incheckningen?
Nej, samma priser för alla. Tidigare var det bara ute i F piren de skötte detta, hur det blivit under pandemin låter jag vara osagt
Japp, disken i F piren fortfarande.
CPH kan man uppgradera via kassan i loungen - går detta inte på ARN?
 

mha321

Medlem
Om man går direkt dit för att försöka uppgradera, kan man då ta sig tillbaka till loungen utan problem?
Förutsatt att passkontrollen är öppen åt det hållet. Och du måste väl igenom security igen också, och om inte transit security är öppet så behöver du ut genom tullen och in genom vanliga security igen. Jag har ingen aning om hur det är med öppet tiderna på de nuförtiden.
 

Eltoro76

Medlem
Halloj! Ska flyga hemåt efter avverkad Gran Fondo New York, flög business för poäng direkt från ARN-EWR men på hemresan har jag EWR-CPH-ARN med SK910 om 5,5h . Fick för 15 min sedan ”avslag” på mitt bud från Plus till Business.

vad är mina options nu? Bara vid gaten? Är det nån som är kunnig som kan kolla om det är så att det finns plats i business?
Tack på förhand från en rookie.
Är bara silvermedlem.
 
Toppen