När jag gjorde det senast, i januari 2022, kostade det 50k från Go till business på resan hem till ARN från EWR.Fint, några som gör det alltså. Inga ledtrådar om pris för detta?
Jag har varit i den här situationen några gånger. Då har jag fått besked på Arlanda att uppgradering måste ske på Kastrup. Väl där har jag gått till kundservice, tagit kölapp och fixat min uppgradering. Det här är pre corona info, så det kanske har ändrats.Jag har ett bud på kommande resa mellan CPH-MIA. Om det inte går igenom tänkte jag försöka uppgradera vid gate men jag flyger ARN-CPH-MIA och har det ganska tajt mellan flygen (Jag har typ 45 min på CPH).
Kan man fråga om uppgradering redan på ARN eller måste det ske på CPH? Kanske dum fråga men jag har aldrig funderat på det förut...![]()
Det sker på Kastrup. Men frågan är ju fri på Arlanda, har ju hänt att de lagt in förfrågan och att de på Kastrup sen kunnat lösa det. Men räkna inte med det, hoppas på det finns kvar när du kommer fram.Jag har ett bud på kommande resa mellan CPH-MIA. Om det inte går igenom tänkte jag försöka uppgradera vid gate men jag flyger ARN-CPH-MIA och har det ganska tajt mellan flygen (Jag har typ 45 min på CPH).
Kan man fråga om uppgradering redan på ARN eller måste det ske på CPH? Kanske dum fråga men jag har aldrig funderat på det förut...![]()
Tack för alla svar!Det sker på Kastrup. Men frågan är ju fri på Arlanda, har ju hänt att de lagt in förfrågan och att de på Kastrup sen kunnat lösa det. Men räkna inte med det, hoppas på det finns kvar när du kommer fram.