Fått poängen på amex kontot.
Tonton Medlem 4 Januari 2023 #72 Flyer722 skrev: Fått poängen på amex kontot. Klicka för att utvidga... Härligt. Kan tyvärr inte säga detsamma.
Flyer722 skrev: Fått poängen på amex kontot. Klicka för att utvidga... Härligt. Kan tyvärr inte säga detsamma.
BonusFrogman Medlem 4 Januari 2023 #74 Inget för mig heller, förutom att även jag fick 5000p för förseningen som nu har kommit in på AMEX kontot.
Inget för mig heller, förutom att även jag fick 5000p för förseningen som nu har kommit in på AMEX kontot.
H Hulmund Ny medlem 4 Januari 2023 #75 Här har poängen trillat in efter ett samtal med dem i måndags, de öppnade då ett ärende som verkar ha gått igenom. Uppgraderade 14/6
Här har poängen trillat in efter ett samtal med dem i måndags, de öppnade då ett ärende som verkar ha gått igenom. Uppgraderade 14/6
Flyer722 Medlem 4 Januari 2023 #76 BonusFrogman skrev: Inget för mig heller, förutom att även jag fick 5000p för förseningen som nu har kommit in på AMEX kontot. Klicka för att utvidga... Kontaktade du kundtjänst genom telefon eller chat funktionen för kompensationen?
BonusFrogman skrev: Inget för mig heller, förutom att även jag fick 5000p för förseningen som nu har kommit in på AMEX kontot. Klicka för att utvidga... Kontaktade du kundtjänst genom telefon eller chat funktionen för kompensationen?
E Erik Österberg Medlem 4 Januari 2023 #77 Flyer722 skrev: Kontaktade du kundtjänst genom telefon eller chat funktionen för kompensationen? Klicka för att utvidga... För mig gav chaten inget resultat alls men fick 5000p i kompensation när dom löste problemet via telefon
Flyer722 skrev: Kontaktade du kundtjänst genom telefon eller chat funktionen för kompensationen? Klicka för att utvidga... För mig gav chaten inget resultat alls men fick 5000p i kompensation när dom löste problemet via telefon
BonusFrogman Medlem 4 Januari 2023 #78 Erik Österberg skrev: För mig gav chaten inget resultat alls men fick 5000p i kompensation när dom löste problemet via telefon Klicka för att utvidga... Flyer722 skrev: Kontaktade du kundtjänst genom telefon eller chat funktionen för kompensationen? Klicka för att utvidga... Samma som Erik för mig
Erik Österberg skrev: För mig gav chaten inget resultat alls men fick 5000p i kompensation när dom löste problemet via telefon Klicka för att utvidga... Flyer722 skrev: Kontaktade du kundtjänst genom telefon eller chat funktionen för kompensationen? Klicka för att utvidga... Samma som Erik för mig
Flyer722 Medlem 4 Januari 2023 #79 BonusFrogman skrev: Samma som Erik för mig Klicka för att utvidga... Får testa att ringa, chatten påstår nu att poängen skulle komma efter 31
BonusFrogman skrev: Samma som Erik för mig Klicka för att utvidga... Får testa att ringa, chatten påstår nu att poängen skulle komma efter 31
BonusFrogman Medlem 4 Januari 2023 #80 Flyer722 skrev: Får testa att ringa, chatten påstår nu att poängen skulle komma efter 31 Visa bifogad bild 137493 Klicka för att utvidga... Vilken röra det verkar vara hos AMEX…
Flyer722 skrev: Får testa att ringa, chatten påstår nu att poängen skulle komma efter 31 Visa bifogad bild 137493 Klicka för att utvidga... Vilken röra det verkar vara hos AMEX…