Erik Österberg
Medlem
Det är fel! Enligt villkoren skall poängen krediteras senast december 2022 och skulle isof kommit med på överföringen i tisdags
Det är fel! Enligt villkoren skall poängen krediteras senast december 2022 och skulle isof kommit med på överföringen i tisdags
Varför kallar de sig "Express" när de inte kan dela ut poäng i tid?
Under de flesta kampanjer på senare tid verkar Amex hålla på poängen fram till datumet som kommunicerats i erbjudandet, och uppenbarligen längre än så denna gången.Är det någon av er som fick poängen tidigare än December / Januari? Jag uppgraderade i den nya kampanjen (DEC), och undrar om alla får poängen i slutet av perioden (eller efter om jag tolkar diskussionen rätt)...
För mig har det ställt till en del problem att dom inte håller sig till villkoren. Frågan är om 5000p är deras standardkompensation eller om det kan löna sig att eskalera och skicka in ett klagomål?
Jag har nu pratat med kundtjänst igen och bett dom eskalera ärendet. Enl killen jag talade med var det ett tekniskt fel som låg bakom det hela. Är det någon här inne som fick poängen automatiskt och i tid? Eller är vi bara ett fåtal drabbade.Jag har eskalerat, och någon från deras klagomålsavdelning kommer höra av sig.
Har själv ett annat ärende, utöver detta, som har skötts bedrövligt.
Det verkar helt klart kaos hos Amex. Jag får olika svar hela tiden, beroende på vem jag pratar med![]()
Måste vara en lögn då ingen har rapporterat här att poängen kommit i tid.Jag har nu pratat med kundtjänst igen och bett dom eskalera ärendet. Enl killen jag talade med var det ett tekniskt fel som låg bakom det hela. Är det någon här inne som fick poängen automatiskt och i tid? Eller är vi bara ett fåtal drabbade.
Det kanske är tekniska felet självaMåste vara en lögn då ingen har rapporterat här att poängen kommit i tid.