Tonton
Medlem
Jag har inte heller fått poängen ännu. Väntar med spänning.Har någon fått sina poäng? Lite stressad med utgående voucher![]()
Jag har inte heller fått poängen ännu. Väntar med spänning.Har någon fått sina poäng? Lite stressad med utgående voucher![]()
Jag väntar också på poängen.Har någon fått sina poäng? Lite stressad med utgående voucher![]()
EDIT: syns dock inget på uppgraderingssidan ännu för mig, likadant för alla? Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express
Inga tecken av kampanjen på Amex hemsida som jag kan hitta. Fick du ett mejl eller hur vet du att du kommer att få poängen?
Nu syns även kampanjen i inloggat läge, så borde inte vara några problem från och med nu. Bara hålla tummarna att tisdagens uppgradering också räknas
I reviewed your account and it shows that the card was upgraded on 13th June and the offer which was shared with you previously started from 15th June. As the card was upgraded before the offer started, I am afraid in this case your account will not receive these points. We sincerely apologize for the inconvenience caused and the information shared previously.