Senaste nytt

Uppgradera till SAS Amex Elite från Premium (Senast 15 Juli 2022) och få 30 000 EB-poäng

Brukar det komma några kampanjer för endast platinum? Alltså inte uppgraderingFörsökt leta men hittade bara någon från Januari 2021 (eller 2022). Eller är det bara värvningserbjudandet som finns för plat?

Brukar det komma några kampanjer för endast platinum? Alltså inte uppgraderingFörsökt leta men hittade bara någon från Januari 2021 (eller 2022). Eller är det bara värvningserbjudandet som finns för plat?
Var kampanj tidigare i år med 1M signup och har för mig det varit en på 700k också.

Har i dagsläget Premium och vill uppgradera till Elite i och med denna kampanj. Ser ingen information om detta på Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express

Osäker på att prova, även fast folk i tråden här sagt att det gäller ändå, bara att sidan inte är uppdaterad med den informationen?
Någon som har en länk från mailet där det stod information om denna uppgraderingskampanj och där man kan uppgradera?

Har i dagsläget Premium och vill uppgradera till Elite i och med denna kampanj. Ser ingen information om detta på Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express

Osäker på att prova, även fast folk i tråden här sagt att det gäller ändå, bara att sidan inte är uppdaterad med den informationen?
Någon som har en länk från mailet där det stod information om denna uppgraderingskampanj och där man kan uppgradera?

x0nzbie8ztbajigy84t4z0bd

Här är mailet och man kommer till samma länk som vanligt (alltså sidan man uppgraderar) :)

Nu har jag uppgraderat. Spännande att se vad som sker först - kampanjpoängen kommer in på kontot, eller att SAS konkar ;)

Inga tecken av kampanjen på Amex hemsida som jag kan hitta. Fick du ett mejl eller hur vet du att du kommer att få poängen?

Jag filmade min skärm, hela vägen från att öppna mailet från Amex, till att gå igenom processen att uppdatera kortet. Stod ingenting efter att man klickat på länken i mailet.

Får jag inte poäng senast december så kommer jag ligga på stenhårt.

Jag är sugen på att hoppa på erbjudandet om uppgradering från premium till elite eftersom jag triggat min 2-4-1 voucher från premiumkortet. Nu till min fråga. Jag har brytdatum 31 augusti på mitt Eurobonusmedlemskap. Är det någon nackdel att uppgradera nu? Jag antar att statuspoängen trillar in precis före brytpunkten. När brukar man sedan få in nästa laddning på 20.000 statuspoäng? Kommer dom 1 år senare? Isof är det kanske bättre att vänta tills i början på perioden med att uppgradera? Visserligen missar jag 30.000eurobonuspoäng och tid på att jobba ihop nästa voucher. Har även SAS Mastercard premium

Jag är sugen på att hoppa på erbjudandet om uppgradering från premium till elite eftersom jag triggat min 2-4-1 voucher från premiumkortet. Nu till min fråga. Jag har brytdatum 31 augusti på mitt Eurobonusmedlemskap. Är det någon nackdel att uppgradera nu? Jag antar att statuspoängen trillar in precis före brytpunkten. När brukar man sedan få in nästa laddning på 20.000 statuspoäng? Kommer dom 1 år senare? Isof är det kanske bättre att vänta tills i början på perioden med att uppgradera? Visserligen missar jag 30.000eurobonuspoäng och tid på att jobba ihop nästa voucher. Har även SAS Mastercard premium

Dina 20k statuspoäng brukar komma inom 4v från att du skaffar kortet. Därefter så kommer poängen kring samma datum varje år.

Finns ingen anledning att vänta, om du redan är EBG. Enda anledningen till att vänta skulle vara att du vill höja din status. Då går det givetvis snabbare ifall du får poängen i början av året. Men ska du bara behålla din status så finns det ingen anledning till att trixa med detta.

Jag säger - kör! Spenderar du 300k under resterande kalenderåret så kommer du att dra in 90k Eurobonuspoäng samt 2st 2-4-1 ifall du gör denna uppgraderingen.

Toppen