Var kampanj tidigare i år med 1M signup och har för mig det varit en på 700k också.Brukar det komma några kampanjer för endast platinum? Alltså inte uppgraderingFörsökt leta men hittade bara någon från Januari 2021 (eller 2022). Eller är det bara värvningserbjudandet som finns för plat?
Nej hon sa inget om andra kort. Å andra sidan frågade jag ju inte heller.Se där! Hon nämnde inget om kampanjer med andra kort? Jag är specifikt intresserad av Gold Card till Platinum.![]()
Har i dagsläget Premium och vill uppgradera till Elite i och med denna kampanj. Ser ingen information om detta på Uppgradera ditt Amex kort idag – American Express
Osäker på att prova, även fast folk i tråden här sagt att det gäller ändå, bara att sidan inte är uppdaterad med den informationen?
Någon som har en länk från mailet där det stod information om denna uppgraderingskampanj och där man kan uppgradera?
Inga tecken av kampanjen på Amex hemsida som jag kan hitta. Fick du ett mejl eller hur vet du att du kommer att få poängen?Nu har jag uppgraderat. Spännande att se vad som sker först - kampanjpoängen kommer in på kontot, eller att SAS konkar![]()
Inga tecken av kampanjen på Amex hemsida som jag kan hitta. Fick du ett mejl eller hur vet du att du kommer att få poängen?
Jag är sugen på att hoppa på erbjudandet om uppgradering från premium till elite eftersom jag triggat min 2-4-1 voucher från premiumkortet. Nu till min fråga. Jag har brytdatum 31 augusti på mitt Eurobonusmedlemskap. Är det någon nackdel att uppgradera nu? Jag antar att statuspoängen trillar in precis före brytpunkten. När brukar man sedan få in nästa laddning på 20.000 statuspoäng? Kommer dom 1 år senare? Isof är det kanske bättre att vänta tills i början på perioden med att uppgradera? Visserligen missar jag 30.000eurobonuspoäng och tid på att jobba ihop nästa voucher. Har även SAS Mastercard premium