Senaste nytt

Trippla poäng SAS Diners 30/11-2/12

OK var jag som tänkte för snabbt. Eller kanske försökte jag hitta ett nytt sätt att utnyttja kortet/få fler poäng (fast i poäng-träsket :rolleyes:)

På min bekräftelse (webben, inte mail) står det så här:

Betalningen är mottagen, och din beställning är registrerad.
Inom få minuter får du en orderbekräftelse via e-mail.

Om betalningen är mottagen måste den väl vara gjord?

Hur har det gått för dig?

Jag kontaktade dem idag och de sa att jag får prova beställa igen för betalningen gick inte igenom så de har makulerat ordern.

Ska jag skjuta dem, diners eller payex tycker ni?

Jag fick mitt presentkort idag. Dock har jag svårt att bedöma om om betalningen gjordes i fredags eller inte. På mitt Diners-konto kan jag se att alla övriga betalningar från helgen (fre-sön) finns med men inte denna.
Jag tycker att det är dåligt av presentkorttorget att jag inte fick presentkortet samma dag som utlovades, men så länge jag får mina 10% och trippla poäng har jag inga planer på att klaga. Om jag däremot inte får det kommer jag att skrika i högan sky.

Hur har det gått för dig?

Jag kontaktade dem idag och de sa att jag får prova beställa igen för betalningen gick inte igenom så de har makulerat ordern.

Ska jag skjuta dem, diners eller payex tycker ni?

Var det inte du som var övertygad om att det skulle fixa sig ;)

Nu blir jag förbannad, tror jag... Datum på mina nya transaktioner är 12-01, men under bokfört står det 12-03. Betyder detta att det inte genererar trippla poäng?

Nu blir jag förbannad, tror jag... Datum på mina nya transaktioner är 12-01, men under bokfört står det 12-03. Betyder detta att det inte genererar trippla poäng?

Det är transaktionsdatumet som gäller

toy+%2528Custom%2529.jpg

Toppen