Senaste nytt

Trippla poäng SAS Diners 30/11-2/12

Ok, det var ju bra. Antar att det förutsätter att man kliver in på resebyrån? När man är inne på Resias hemsida och vill boka Fritidsresor så lotsas man ju vidare till Fritidsresors hemsida.

Ok, det var ju bra. Antar att det förutsätter att man kliver in på resebyrån? När man är inne på Resias hemsida och vill boka Fritidsresor så lotsas man ju vidare till Fritidsresors hemsida.

Det jag har gjort ett antal ggr är att boka på Fritidsresors hemsida, man betalar inte direkt, sedan mejlar jag min kontakt på Resia här i Lerum bokningsnummer och hon lyfter över bokningen i deras system till samma (ibland tom) bättre pris, och betalar sedan i butik, men jag ha betalt över telefon också så jag tror inte det är något problem, jag ha ibland också skitit i att bokat på fritidsresor eller ving etc sidor utan bara skickat en skärmdump via mejl så har de löst allt.

Det är dyrt att göra om två badrum och en hall... Nu har det förbrukats, inkluderat lite julklappar, 110.000 spänn på Diners och MC. Knäppt, det ena badrummet renoveras nu och det andra i februari.. Är jag fångad i poängfällan? Suck, jo ja så är det ju... Men, trösten är att grejorna ju behövs och ändå skulle köpas. Men betala i förskott, suck, jo ja så var det.. Fångad i poängfällan...

Någon som vet vad som händer om man går tillbaka med några varor om någon vecka, gör retur- har dom koll på poängen? Dom borde ju inte kunna göra skillnad på detta eller hur? Kan man köpa en Ferrari på Diners på en söndag? Tips tack!

Någon som vet vad som händer om man går tillbaka med några varor om någon vecka, gör retur- har dom koll på poängen? Dom borde ju inte kunna göra skillnad på detta eller hur? Kan man köpa en Ferrari på Diners på en söndag? Tips tack!

Det är inget öppet köp på Ferrari!
Skäm åsido. Tror de har lite koll på detta då jag vill minnas att det drogs poäng från nästa faktura vid ett tillfälle för min del. En julklapp som uppenbart var fel och återlämnades inom en vecka.

Det är dyrt att göra om två badrum och en hall... Nu har det förbrukats, inkluderat lite julklappar, 110.000 spänn på Diners och MC. Knäppt, det ena badrummet renoveras nu och det andra i februari.. Är jag fångad i poängfällan? Suck, jo ja så är det ju... Men, trösten är att grejorna ju behövs och ändå skulle köpas. Men betala i förskott, suck, jo ja så var det.. Fångad i poängfällan...

Men du betalar ju inte i förskott, du betalar ju i efterskott när räkningen kommer :)

Hantverkare som tar betalt med kort? De flesta brukar vilja skicka faktura.

Toppen