Johannes
Medlem
Utegran hoppas jag?!? Annars lär väl granen vara barrlös innan nyår och kanske till och med jul...
Plastgran med inbyggd led-belysning, allergi gör att vi inte kan ha riktig inne...
Utegran hoppas jag?!? Annars lär väl granen vara barrlös innan nyår och kanske till och med jul...
Jag betalade vinterns familjeresa till Gran Canaria i fredags (jaja, charter, hela programmet med Bamseklubben etc...)
Tyvärr tar inte Fritidsresor Diners, men det blev i alla fall drygt 5 000 poäng med SAS MasterCard.
Ok, det var ju bra. Antar att det förutsätter att man kliver in på resebyrån? När man är inne på Resias hemsida och vill boka Fritidsresor så lotsas man ju vidare till Fritidsresors hemsida.
Någon som vet vad som händer om man går tillbaka med några varor om någon vecka, gör retur- har dom koll på poängen? Dom borde ju inte kunna göra skillnad på detta eller hur? Kan man köpa en Ferrari på Diners på en söndag? Tips tack!
Det är dyrt att göra om två badrum och en hall... Nu har det förbrukats, inkluderat lite julklappar, 110.000 spänn på Diners och MC. Knäppt, det ena badrummet renoveras nu och det andra i februari.. Är jag fångad i poängfällan? Suck, jo ja så är det ju... Men, trösten är att grejorna ju behövs och ändå skulle köpas. Men betala i förskott, suck, jo ja så var det.. Fångad i poängfällan...
Det är dyrt att göra om två badrum och en hall... Nu har det förbrukats, inkluderat lite julklappar, 110.000 spänn på Diners och MC. Knäppt, det ena badrummet renoveras nu och det andra i februari.. Är jag fångad i poängfällan? Suck, jo ja så är det ju... Men, trösten är att grejorna ju behövs och ändå skulle köpas. Men betala i förskott, suck, jo ja så var det.. Fångad i poängfällan...