Senaste nytt

Trippla poäng SAS Diners 30/11-2/12

Superpresentkortet lyser med sin frånvaro, jag ringde Diners och jodå 10kkr hade reserverats den 30/11 inga problem.
Sen ringde jag presenttorget och de skulle höra av sig, Suck och stön.

Dessutom köpte jag presentkort från Clas Ohlsson, inget har hörts därifrån heller dessutom syns inga poäng under kommande transaktioner i webshoppen

Superpresentkortet lyser med sin frånvaro, jag ringde Diners och jodå 10kkr hade reserverats den 30/11 inga problem.
Sen ringde jag presenttorget och de skulle höra av sig, Suck och stön.

Ser du de 10kkr när du loggar på Diners e-saldo? Mina har fortfarande inte trillat in, men presentkortet har jag fått.

Jag har fått bekräftat av diners att de har godkänt transaktionen 30/11 sen har dock presentkorttoget.se valt att inte genomfört transaktionen så det är antagligen så för alla som beställde för 10 015 kr. Det skulle inte förvåna mig om de har satt en spärr på att transaktionen inte får överstiga 10 000 kr...

Last edited:
Beställde 2 presentkort förra fredagen, inget hade kommit i onsdags, provade att ringa men inget svar. Mailade dem men inget svar. Skrev på Facebook och då blev de fart. Har bråkat med dem per mail i 2 dagar. Nästan alla köp i fredags blev stoppade av Presentkortstorget då de var rädda att att bli lurade på stora belopp. Fick besked om att jag kunde få mina kort men utan 10% rabatt eller 3x poäng. Hotade med Arn och då lyckades de plötsligt lösa det med Diners Club så att jag skulle få både rabatt och poäng. Men ännu har jag inte sett några kort.

Jaha, nu har köpet kommit med på Diners eSaldo, 4/12. Då får man börja tjata/skrika/klaga då :-(
Är mycket besviken på presentkortstorget

Men vad är det för idioter. Om de är oroliga är det väl bara att de drar pengarna från kortet, kollar med kortutgivaren att allt verkar lungt och sedan ställer ut presentkortet. För de flesta här iaf var det väl ingen katastrof om presentkortet inte levererades direkt, eller?

Antagligen var det som såhär.

De kände inte till att det var 3x poängen på fredagen och när det var massa inköp på över 10 000 kr så stoppade den nog alla, eller så var det så enkelt att de hade satt ett tak på transaktioner med diners som vi hamnade över med 10 015 kr. Jag har fått meddelande av diners att göra om köpet och skicka mail till dem när jag gjort det så fixar de 3x poäng samt 10% rabatt, jag antar att det gäller alla som kan visa att de har ett köp som diners kan se att de godkänt i fredags men sen inte genomförts av presentkorttorget.se

Toppen