Senaste nytt

Trippla poäng SAS Diners 30/11-2/12

Jag måste bara säga att det känns som en riktigt bra deal med super presentkortet!
För 9.000:- får man 6000p och handla varor på Cdon & fler för 10.000 kr!

//Bonden

Det som är för bra för att vara sant är väldigt ofta inte sant, -10% hänger på att pengarna dras idag

Har du fått något presentkort då?
Jag köpte ett tidigt imorse men har hittills bara fått en bekräftelse där det står Vid leverans via mail eller sms, skickas beställningen löpande under vardagar mellan kl. 09-16

Nej, mitt har inte kommit ännu men innan 16 ska det ju komma.

Det som är för bra för att vara sant är väldigt ofta inte sant, -10% hänger på att pengarna dras idag

På min bokningsbekräftelse så står det att beloppet är draget från mitt kontokort så det räcker ju att skicka in den om de bråkar, men jag antar att de gör de eneklt för sig och sätter sista dag på måndag för denna rabatt och trippelpoängen.

På min bokningsbekräftelse så står det att beloppet är draget från mitt kontokort så det räcker ju att skicka in den om de bråkar, men jag antar att de gör de eneklt för sig och sätter sista dag på måndag för denna rabatt och trippelpoängen.

Det står det inte i min bekräftelse, det står bara Belopp som debiteras ingenting om när det debiteras

På Diners site står det
Tänk på att när du handlar på Internet så godkänner du att beloppet dras på ditt kort, men transaktionen kan komma att genomföras senare. Det är datumet för transaktionen som ligger till grund för dina Extrapoäng
Handla med trippla poäng i helgen | Diners Club

Den jag fick på skärmen när betalningen var genomförd stod det att "betalningen är genomförd". tyvärr har jag inte kvar den sidan i min webläsere längre så.

De använder payex för att genomföra transaktionen och de genomför den omedelbart såvitt jag vet. presentkorttorget får ju aldrig dina kortuppgifter så de kan ju inte spara uppgifterna och genomföra betalningen vid ett senare tillfälle som jag tror text syftar på.

På min bekräftelse (webben, inte mail) står det så här:
Betalningen är mottagen, och din beställning är registrerad.
Inom få minuter får du en orderbekräftelse via e-mail.

Om betalningen är mottagen måste den väl vara gjord?

Toppen