Senaste nytt

Trippla poäng SAS Diners 30/11-2/12

Tack för snabba svar:)

Nu kom jag på ett ställe till som måste besökas för presentkort, SYSTEMBOLAGET!
I denna butik tänker jag dock ta mig en liten stund för att botanisera och handla lite också. Men ett par presentkort a 5000/st skall inhandlas

Jag måste bara säga att det känns som en riktigt bra deal med super presentkortet!
För 9.000:- får man 6000p och handla varor på Cdon & fler för 10.000 kr!

//Bonden

Så, precis bokat weekend i EWR i April, ska försöka få igenom en uppgradering med Optiontown annars ett försök med poäng.

Kan du avvara pengarna, dra in Optiontownansökan med en gång. Betala i EUR från den "svenska" siten och välj Paypal så borde det gå... Vips, 60p/100kr på även den summan.

Disclaimer: inte testat själv, angående funderingar på valutakurs och transaktionsdatum.

Kan du avvara pengarna, dra in Optiontownansökan med en gång. Betala i EUR från den "svenska" siten och välj Paypal så borde det gå... Vips, 60p/100kr på även den summan.

Disclaimer: inte testat själv, angående funderingar på valutakurs och transaktionsdatum.

Jag var inne på det men vet inte om jag har lust att ligga ute med 2x €1300 ända till April...

Nu har jag köpt ett superpresentkort på 10 000 kr iaf, får fundera på vad man ska köpa senare under dagen...

Har du fått något presentkort då?
Jag köpte ett tidigt imorse men har hittills bara fått en bekräftelse där det står Vid leverans via mail eller sms, skickas beställningen löpande under vardagar mellan kl. 09-16

Toppen