Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Har du bokat något? Mailet jag fick var en påminnelse att inte glömma bort att boka. Sen att närmare läsning säger att utresa måste ske 14 januari är lite märkligt. Möjligen är det från 14 januari men så står det inte.

Jag har idag 16000 poäng på denna period, medlem november 2005, har nu bokat PMI-ARN i eco extra som ger mig 3750 poäng ggr 3, + ARN-EWR-ARN i eco, ( ja, jag vet eco...) 8000 poäng ggr 3, de 2 resorna ger mig då 35250 poäng + mina ordinarie = 51250.
Reser mellan feb-mars.

Blir jag EBG tom november 2014 nu?

Ännu lite mer väl? Om du blev medlem i november så har du nuvarande kvalificeringsperiod nov 2012-okt 2013, men EBS- och EBG-status är giltig +3 månader, så du kommer vara EBG till och med jan 2015. Dessutom blir du EBS efter PMI-ARN, så du får 9200*3 statuspoäng för EWR-resan. :) Snyggt jobbat!

Fick vi någon klarhet i om detta erbjudande gäller även tidigare bokade resor. Har en ARN-EWR bokad innan jag fick mailet och vill gärna ha trippla statuspoäng.

Fick vi någon klarhet i om detta erbjudande gäller även tidigare bokade resor. Har en ARN-EWR bokad innan jag fick mailet och vill gärna ha trippla statuspoäng.

Nej, tror inte vi fick det, och tror inte det framgick av det finstilta. Vi får helt enkelt se när någon (som fått mailet) flyger nu strax efter nyår på en tidigare bokad resa, hur poängen blir.

Flyger MXP-CPH i morgon (1jan). Bokade resan före 3x-mailet. Med mindre det blir några extrema dröjsmål med kreditering så får vi snart veta....

Toppen