Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Omkring Direct Mail:

Jeg selv:
EBG: MAY12-APR13. Segmenter pr. 4/12-12 = 50 og basispoint = 44.875. INGEN MAIL.

Min kollega:
EBS: OCT12-SEP13: Segmenter pr 4/12-12= 21 og basispoint = 15.000. MODTAGET MAIL. Optjening fra 1/1-13 til 15/3-13. Point optjent i perioden tæller trippelt ift status, men kan IKKE anvendes til andet.

Hvorfor laver SAS denne promotion?

Øge antallet af SAS FQT's for at gøre sig mere attraktiv overfor en potentiel køber?

Hvis EBB/EBS opnår EBG status, vil disse (EBG's) fremadrettet være mere tilbøjelige til at booke med SAS for at opretholde status?

Andre bud?

PS: 1000 tak for et fantastisk forum.

MVH

Den här är en promo jag verkligen skulle behövt, är 20k poäng kort och flygstopp på jobbet... Hade ju kunnat tänka mig att lösa det privat om jag fått trippla baspoäng. Nu blir det väl EBS den 1/5 :(

Jag som bara samlat 4500 baspoäng under hela 2012, nyligen åkt ner från EBS till EBB och inte kommit med på en pointbooster de senaste åren fick detta mail :) De kanske tycker synd om mig!

Jag som bara samlat 4500 baspoäng under hela 2012, nyligen åkt ner från EBS till EBB och inte kommit med på en pointbooster de senaste åren fick detta mail :) De kanske tycker synd om mig!

Dom vill att du ska boka fler resor med SAS för att ta dig tillbaka och ännu hellre upp till Guld, och allra helst under Q1 :)

Det känns som att dom börjat använda sin kunskap om kunderna på ett smartare sätt....

Har fått erbjudandet men det verkar som SAS räknat fel i exemplet i mitt mail..

Gränsen är väl 50000 numera för Guld?

I mitt mail stod det; Res 4 ggr ToR Economy extra till Nice och bli guld.

Economy extra till Nice ger 6000 pinnar med denna promo borde det bli 18000

18000 x 4 = 72000 (borde ju räcka med 3 ggr ToR)

Har ni andra samma räkneexempel i era mail?

Jag antar att det inte går att kombinera dagens julkalenderslucka med detta erbjudande.

Typ ARN-CPH-AMS-CPH-ARN = 3000 poäng och att man sedan får x 3 poäng för denna kampanj och sedan x 3 för julkalenderskampanjen?

Toppen