Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Välkommen till BusinessClass.se. Lemonen!

Hej på er ! Blev sjuk och sov mig igenom nyår bara för att vakna upp och inse att jag missat basicpointsboostern... är det hlet kört om man inte bokat före nyår? Har 2 tor usa på g...
Tyvärr man måste ha fått e-mail från SAS OCH registrera sig till kampanj före årets (2012) slut.

Någon som fått in 3x? Jag har fortfarande bara 1x baspoäng på kontot...
Trots tidigare info från SAS är det kanske som för vissa andra kampanjer att det är utbetalning när kampanjen är över. Men det känns lite odd mht. kvalifikationsperioder osv.

Någon som fått in 3x? Jag har fortfarande bara 1x baspoäng på kontot...
Trots tidigare info från SAS är det kanske som för vissa andra kampanjer att det är utbetalning när kampanjen är över. Men det känns lite odd mht. kvalifikationsperioder osv.

Hade du bokat efter kampanjen utlystes? Hade du det, och inte har fått dina poäng, så finns det hopp även för oss andra :p

Jag har registrerat mig samt bokat enligt konstens alla regler men fortfarande inte fått 3x-poäng (däremot den vanliga poängskörden). Vi får se vad the good folks på SAS fixar till slut!

Chattade med kundtjänst i ett annat ärende och passade på att fråga om när de omtalade bonuspoängen dimper in. Beskedet var att poängen kommer när kampanjen är avslutad och det är tydligen lite olika från person till person. I mitt mejl stod det 15 mars, så det blir ett par månaders väntan.

Jag funderar lite över kravet att man måste boka före 31 dec, hoppas de inte håller hårt på det eftersom jag ev har ett par resor i början på Mars som inte är bokade än :) Frågan är hur de i efterhand kan se när bokningen överhuvudtaget är gjord...

Jag funderar lite över kravet att man måste boka före 31 dec, hoppas de inte håller hårt på det eftersom jag ev har ett par resor i början på Mars som inte är bokade än :) Frågan är hur de i efterhand kan se när bokningen överhuvudtaget är gjord...

SAS lär inte ha några som helst problem att se när bokningen är gjord. Om du hoppas att erbjudandet ska gälla även när kampanjen är över blir du tyvärr nog besviken...

Vet någon om bokningar som uppfyller kriteriet för trippla poäng fortfarande är kvalificerade om man ändrar bokningen i efterhand?

Toppen