Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Flyger MXP-CPH i morgon (1jan). Bokade resan före 3x-mailet. Med mindre det blir några extrema dröjsmål med kreditering så får vi snart veta....

Det fick vi så inte veta idag... Fick in poängen på kontot idag, men bara 1875 (utan 3x-boost). Ringde SAS och fick efter lite väntande reda på att 3x-kampanjen läggs in manuellt i efterhand. Så det tar ~1vecka innan man ser resultatet. Får se vad som händer...

Det fick vi så inte veta idag... Fick in poängen på kontot idag, men bara 1875 (utan 3x-boost). Ringde SAS och fick efter lite väntande reda på att 3x-kampanjen läggs in manuellt i efterhand. Så det tar ~1vecka innan man ser resultatet. Får se vad som händer...

Ok, kanon att du håller oss uppdaterade!

Jag har fortfarande inte fått in några 3x poäng. Som nämnt ovan sa SAS att det skulle ta ~1v innan det manuellt lagts in, vilket iofs precis passerat. En vecka i SAS ITsystem går kanske lite långsammare än Big Ben....

Kan således inte bekräfta ännu att/om tidigare bokade resor gäller.

Har inte heller fått några extra poäng för den resan jag gjorde i söndags, är nog bara att avvakta ett tag till...

Hej på er ! Blev sjuk och sov mig igenom nyår bara för att vakna upp och inse att jag missat basicpointsboostern... är det hlet kört om man inte bokat före nyår? Har 2 tor usa på g...

Hej på er ! Blev sjuk och sov mig igenom nyår bara för att vakna upp och inse att jag missat basicpointsboostern... är det hlet kört om man inte bokat före nyår? Har 2 tor usa på g...

Det är nog rätt kört, ja. På vissa punkter var det öppet för tolkning, t.ex. för resor bokade innan detta mail kom ut, men på punkten sista bokningsdatum såg iaf jag inte några kryphål.

Toppen