Tyvärr befinner jag mig inte på flygplatsen. Sitter på möte ca en och en halv timme därifrån med bil, och det är utan STAU.Har dom ingen biljettkassa? Inser att det är kaos på FRA men *A borde ju ha någon prioritering i den manuella hanteringen.
Ahh, hoppas allt löser sig till slut.Tyvärr befinner jag mig inte på flygplatsen. Sitter på möte ca en och en halv timme därifrån med bil, och det är utan STAU.Fredagstrafiken på eftermiddagarna kan vara hemsk på Autobahn.
Nu har dom uppdaterat att det även lördag är strejk 6.00-23.00 på Fra och Dus. Nu känner jag mig säkrare på att få dricka Comtes de Champagne imorgon. Återigen tusen tack för länken @mha321Det är FRA och DUS som drabbas, tydligen: Lufthansa ställer in hundratals flyg | SvD Men de refererar till strejk i 9 timmar enbart?
Edit: From the horses mouth: Homepage
FRA och DUS från 14:00-23:00.
Tack!Tyvärr befinner jag mig inte på flygplatsen. Sitter på möte ca en och en halv timme därifrån med bil, och det är utan STAU.Fredagstrafiken på eftermiddagarna kan vara hemsk på Autobahn.
Ursäkta, men LH biljettkassa är väl SAS biljettkassa?Tänkte boka om LH MUC-ARN till SK MUC-CPH-ARN den 11/11 (bokad i L). Det ser tomt ut med direktflyg till ARN. Det ska gå att boka om även om det inte är klart att aktuell flight drabbas av strejk. Vill göra detta eftersom jag inte kommer ha tid med trassel om det blir skarpt läge. Dessutom har jag bokat upp en bonusresa med SK som back-up. Denna bokar jag mer än gärna av.
Går det att lägga till CPH-benet utan extra kostnad? Tänkte besöka LH's biljettkassa på ARN imorgon bitti och vill gärna slipa till mig innan!