Verkar som om det går att boka av uppgraderingen, men att du måste kontakta Lufthansa, bifogar T&C från SAS hemsidaHej vänner,
Jag sitter i följande situation;
Imorgon fredag är jag bokad med LH ARN - MUC - LAX där det senare benet är uppgraderat med EB-poäng till Business.
Om jag bokar av resan (bokad via resebyrå - corporate policy), vad händer då med mina spenderade bonuspoäng?
Lysande! Tack för snabbt svar.Verkar som om det går att baka av uppgraderingen, men att du måste kontakta Lufthansa, bifogar T&C från SAS hemsidaVisa bifogad bild 43675
inte sett nå't än att en representant igår uttalade sig "svårt att se att det inte blir strejk". Sedan är ju den stora frågan hur omfattande den blir. Sedan får man väl ta alla uttalanden med en nypa salt.Deadline kl 17:00 närmar sig. Något som läst om det pågår förhandlingar mellan Lufthansa och UFO (kabinfack)?
Tidigare idag uttalade sig fackets representant med att de förkastade Lufthansas senaste bud, och att strejken var oundviklig. Men det kan ju bara förhandlingstaktik - jag har inte hört något officiellt.Deadline kl 17:00 närmar sig. Något som läst om det pågår förhandlingar mellan Lufthansa och UFO (kabinfack)?
Håller med, sedan får vi se hur omfattande det blir. Om nedanstående citat stämmer med verkligheten så är ju sympatin med facket inte så stor: