agehall
Medlem
Andra gången du anklagar mig för "snäva referensramar" Och andra gången du helt missförstår frågan. Ja, jag har verkligen inte rest så mycket som många av er här. Jag använder det här forumet för att få kunskap, och någon gång kanske dela med av något jag kan. Men jag är trots allt en nybörjare och försöka suga in all information. Och jag kanske måste börja utveckla min svar lite mer så inte folk tror det är någon dryg one liner.. För jag vill ärligt veta vad just hans erfarenhet är i frågan.
Det är nog missförstånd åt båda håll här. Det jag vill säga är bara att om man bara flyger SAS från A-B, så funkar det mesta rätt smidigt. Du flyger onekligen väldigt mycket - du kommer att flyga nästan dubbelt så mycket som jag flög som mest på ett år, men det är skillnad på att resa och att resa. Du kan nog SAS bättre än vad jag någonsin har kunnat hur det funkar, men du "går miste" om en hel del upplevelser som många av oss här tvingas hantera.
Är det så många som förresten byter terminal på CDG, lät som en väldigt hög siffra?
Tekniskt sett inte. De flesta byten sker nog inom T2, men T2 är uppdelat i satelliter A-G och avståndet mellan dessa kan få ARN T5F till T2 att framstå som närliggande gater. Att sedan skyltningen är kass i bästa fall och fransmän har en attityd som inte är av denna världen gör inte saken bättre.