Senaste nytt

Trafikvarningstråden

Verkar som hälften av alla Air France flighter ställs in kommande vecka? Berör dock inte systerbolag dom Hop verkar det som. Oavsett en stökig vecka att vänta på Charles De Gaulle..

Jag säger det igen - du har för snäva referensramar...

Testa att göra det 90% gör på CDG, byta flyg. Det är ett rent helvete när man ska ta sig mellan de olika terminalerna.

Andra gången du anklagar mig för "snäva referensramar" Och andra gången du helt missförstår frågan. Ja, jag har verkligen inte rest så mycket som många av er här. Jag använder det här forumet för att få kunskap, och någon gång kanske dela med av något jag kan. Men jag är trots allt en nybörjare och försöka suga in all information. Och jag kanske måste börja utveckla min svar lite mer så inte folk tror det är någon dryg one liner.. För jag vill ärligt veta vad just hans erfarenhet är i frågan.

Är det så många som förresten byter terminal på CDG, lät som en väldigt hög siffra?

Är det så många som förresten byter terminal på CDG, lät som en väldigt hög siffra?
När man har haft byte där ett par gånger så undviker man Paris CDG så mycket det går efteråt...
Det är kanske lite annorlunda nuförtiden när man byter mellan två Air France flygningar. Så var det inte när jag gjorde det. (2010+2012).

Ny passkontroll underlättar för Skyteamresenärer i Paris - BusinessClass.se

Det är nog bättre att vi fortsätter diskussion om Paris CDG t ex i den här tråden.
Air France och Paris CDG | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Toppen