Senaste nytt

Trafikvarningstråden

Skall åka med LH403 Newark-Frankfurt på lördag 5:e, borde jag oroa mig?

Risken finns att man måste köra ett begränsat trafikprogram i helgen om strejken pågår fram till fredag. Det är inte ett maskineri som man enkelt drar igång med en På-knapp när det stått stilla så länge - t.ex. finns risk att flygplan och besättningar befinner sig på fel plats.

Risken finns att man måste köra ett begränsat trafikprogram i helgen om strejken pågår fram till fredag. Det är inte ett maskineri som man enkelt drar igång med en På-knapp när det stått stilla så länge - t.ex. finns risk att flygplan och besättningar befinner sig på fel plats.

Är bokat genom Avianca award så kan ju bli extra segt...

Last edited:
Är bokat genom Avianca award så kan ju bli extra segt...

Jag är bokad på LH439 DFW-FRA på lördag. Dagens LH438/439 är inställd. Jag är bokad genom Dividend miles award... och US har ju bytt allians nu.

Hur stor del av Lufthansa longhaul är inställda i Frankfurt?

Det stog rätt många LH plan i Paris på CDG flygplatsen kan jag säga då vi nyss flög därifrån hit till CPH.

Just nu har de problem med incheckningen på Arlanda enligt utrop här i terminal 4 på Arlanda.

Ber om ursäkt för dubbelposten men det beror på att det blir timout ibland när man skriver inlägg nu för tiden...

Det är all manuell incheckning i disk på hela arlanda som har problem. Automater funderar endast.

Det är en enorm kö på motorvägen från Bangkok Suvarnabhumi flygplats mot stan nu.
Jag vet inte orsaken men jag såg det vid landning och jag kan se den nu från Airport Link.

Riktning mot flygplatsen flyter trafiken som vanligt.

Toppen