Senaste nytt

Trafikvarningstråden

mha321

Medlem
Air Canada har fortfarande problem med förseningar igenom hela nätverket efter torsdagens it problem. Framförallt domestic och us har mycket förseningar.

I kombination med kreditkort gör det också att loungerna på flera av hubbarna helt enkelt blir fulla och inte släpper in folk..
 

taxvalp

Medlem
Oväder i Funchal, Maderia. Popcornläge för alla som gillar att följa flygplan på FR24 i holding pattern innan de ger upp och vänder. Mindre roligt för oss som nu riskerar att fasta här och missa kvällens interkontinentala flyg från LIS…
 

sembl

Medlem
Oväder i Funchal, Maderia. Popcornläge för alla som gillar att följa flygplan på FR24 i holding pattern innan de ger upp och vänder. Mindre roligt för oss som nu riskerar att fasta här och missa kvällens interkontinentala flyg från LIS…
Klart okul för de som satt på BA som fick divert till FAO och Easy som åkte tillbaka LIS efter att ha cirklat en stund
 

NotRyan

Medlem
Oväder i Funchal, Maderia. Popcornläge för alla som gillar att följa flygplan på FR24 i holding pattern innan de ger upp och vänder. Mindre roligt för oss som nu riskerar att fasta här och missa kvällens interkontinentala flyg från LIS…
Surt, men känns det inte lite mäh att bli strandad någon dag på Madeira, i jämförelse liksom? :cool:
 

FFlash

Medlem
Finns det ”insider-info” vad som förväntas om Arlanda spåret? Har en tight connection där om en vecka och är orolig min resa kraschar. Har i princip inget alternativ ‍♂️
 

adhoc76

Medlem
Finns det ”insider-info”
Kanske det finns. Mitt intryck är dock att det inte bara är urspårningens konsekvenser att tänka på. Ganska rörigt allmänt sett senaste tiden på sträckan med både växelfel och signalfel. Jag pratar då om Stockholm-Märsta och vv. Vad är det för resa du ska göra?
 

AABack2ARN

Medlem
Finns det ”insider-info” vad som förväntas om Arlanda spåret? Har en tight connection där om en vecka och är orolig min resa kraschar. Har i princip inget alternativ ‍♂️
Står i en annan tråd om just Arlanda Express, men i korthet verkar det vara så att Arlanda Express (enbart) upptar trafiken på onsdag med två tåg i timmen. Övriga operatörer får vänta ett bra tag på grund av att ena spåret är trasigt.
 

FFlash

Medlem
Står i en annan tråd om just Arlanda Express, men i korthet verkar det vara så att Arlanda Express (enbart) upptar trafiken på onsdag med två tåg i timmen. Övriga operatörer får vänta ett bra tag på grund av att ena spåret är trasigt.
Ja jag missade det men nu hittade rätt tråd, tack
 
Toppen