Jakob K
Medlem
Vilket är ett smärre mysterium.
Varför har du inte två tyskar istället?
Jag är väl som du, lite för snål
Vilket är ett smärre mysterium.
Varför har du inte två tyskar istället?
Jag är väl som du, lite för snål![]()
Då var man hemma på gården med nya stortysken efter en dagstur till Götet. Fick även provköra en relativt potent historia från AMG.![]()
Jag tycker nästan halva denna tråden har handlat om att man hamnar på en lägre milkostnad om man väljer någon av tyskarna.
För övrigt har jag med råge passerat 2000 mil med min nu och är fortfarande lika nöjd. Hittills har jag inte en enda gång hört minsta lilla missljud, knarr eller gnek i vare sig inredning eller chassi. Bilen är verkligen knäpptyst i inredningen, vilket får mig att undra när den enligt detta forum undermåliga inredningskvaliteten kommer börja göra sig påmind? Behöver bilen bli ett par år gammal först eller vad tror ni?
Om det är på det viset är det absolut något jag kan leva med, jag byter ändå efter 3 år. Jag är förvisso lite svag för Audi, så kanske blir det ändå en A6 nästa gång om den vid tillfället stämmer överens med vår tjänstebilspolicy. Å andra sidan är jag oväntat nog löjligt nöjd med Volvon.
Håller för övrigt med gällande det du skrev om småbarn. Mina har ingen som helst respekt för bilars värde.![]()