Senaste nytt

Tjänstebilstråden

Vignale var något nytt för mig.
Annars gillar jag Ford. Sitter väldigt bra i dem. Och har man familj har man väldigt gott om utrymme.
Kollegan som åker en har enbart sympunkter på förbrukning.
Snittar 0,9 med väldigt mycket landsväg på 2,2 Dieseln

0,9!!! Det får inte ens jag med min 9-5:a på etanol när jag kör motorväg.

Jag har iofs hört att dieselmotorer kan läcka när de är nya och därmed dra ohyggligt mycket första tiden. Men det där verkar ju helt sjukt.

Blev en V70 D3 Classic Momentum för min del. Känns som man får väldigt mycket bil för pengarna här. Väldigt trevligt med Volvo On Call och den inbyggda körjournalen, underlättar MYCKET!

Blev en V70 D3 Classic Momentum för min del. Känns som man får väldigt mycket bil för pengarna här. Väldigt trevligt med Volvo On Call och den inbyggda körjournalen, underlättar MYCKET!
Oj, har de ens Momentum kvar? Trodde i princip alla V70 var fullutrustade numera när de tömmer lagret innan V90 kommer.

Oj, har de ens Momentum kvar? Trodde i princip alla V70 var fullutrustade numera när de tömmer lagret innan V90 kommer.

Den är fullutrustad med allt jag kan komma på förutom helskinn... Nog därför den heter Momentum. Men rattvärme, BLIS, Navigator och ja allt de där va ju standard numera.

Hade gärna köpt en Tiguan GTE men den lär bara bli framhjulsdriven och kommer först om ett år. Utrymmet ska vara bättre i den nya än den gamla. Tror den blir kalas. Jag valde på min passat all utrustning utom DAB+, Heads Up, sidogardiner, induktionsantenn, däcktrycksövervakning. Men annars allt med. Blir ett skojigt flipperspel med bra förmånsvärde

Toppen