Senaste nytt

Tjäna upp till 52.100 Flying Blue miles med AVIS

Claim missing Miles | Flying Blue News

Här har AVIS en egen sida som är relativt enkel att förstå....

Kanske någon annan haft bättre framgång, men som jag påpekat tidigare får man ett automatsvar där
det står att de svarar inom 72 timmar* och trots att det har det gått 3 veckor nu har de ännu inte svarat

* Thank You for claiming your missing miles/points with Avis online.
An e-mail will be sent to you confirming your details and the status of your missing miles/points within 72 hours.

Har noen fått disse ekstra bonus miles'ene? Jeg er FB Gold og booket online med AWD F982900, men har bare fått 500 miles per leie.

Talande tystnad ;)

Min 3:e hyra kom in på kontot 8 dagar efter jag lämnat igen bilen, utan bonus.

Någon som fått poäng efter att ha mailat Karin?

Någon som fått poäng efter att ha mailat Karin?

Nej, men hon bad om tålamod så jag är "nöjd" om poängen trillar in under sommaren. Jag är inte i akut behov av poängen men det hade varit bra att få bekräftat att man verkligen får poängen då jag kommer hyra en hel del bilar framöver.

Har ännu inte fått in mina poäng till Flying Blue för bilhyra Avis, efter 7 veckor. När jag får in poängen bokar jag resten av bilhyrorna, annars får det vara.

Bokningen gick till så att jag skapade ett Avis Preferred-konto, mailade till database@avis.se som lade in AWD F982900, bokade via http://www.avis-flyingblue.com/, dubbelkollade vid uthyrningen att AWD var inlagd, men ännu inga poäng. Vad är det jag har missat?

Har ännu inte fått in mina poäng till Flying Blue för bilhyra Avis, efter 7 veckor. När jag får in poängen bokar jag resten av bilhyrorna, annars får det vara.

Bokningen gick till så att jag skapade ett Avis Preferred-konto, mailade till database@avis.se som lade in AWD F982900, bokade via http://www.avis-flyingblue.com/, dubbelkollade vid uthyrningen att AWD var inlagd, men ännu inga poäng. Vad är det jag har missat?

post nr 123 och 129

Hej igen! Jag har fått en hel del svar från FB om att det manuellt lagt in miles, efter att FB har kollat av med AVIS. Men det verkar som om "bara" 500 miles-posten har registrerats och inte den utlovade bonusen som kom med flera hyror, 2000,5000 osv... Otroligt bökigt, onödigt och tidsödande.
Jag har nu igen skickat dem all information och hoppas på bättring...men FB lägger bara in miles först efter att AVIS bekräftat att allt stämmer i deras system så därför säger min erfarenhet att detta kommer kräva extra mycket tålamod... (så där kul när jag räknar timmar till en efterlängtad semester, förmodligen samma som många av er också gör just nu...) hej så länge!

Toppen