Senaste nytt

Tjäna upp till 52.100 Flying Blue miles med AVIS

.men FB lägger bara in miles först efter att AVIS bekräftat att allt stämmer i deras system så därför säger min erfarenhet att detta kommer kräva extra mycket tålamod...

Min erfarenhet av Avis och deras poängkampanjer är den att inte mycket stämmer i deras system
rabattkoder som använts vid bokning och som ska trigga bonusar ramlar bort från slutfakturan
efter man lämnat tillbaka bilen mm.

... så egentligen borde någon på AVIS sitta och rota i detta istället? Har du en stund över Homer, så hitta nån...!!! :)

@Karin AF Det jobb du lägger ned på våra bekymmer uppskattas och fler bolag borde göra som du. Men de vågar väl inte ge sig i kast med medvetna resenärer. Så kudos till dig!

... så egentligen borde någon på AVIS sitta och rota i detta istället?

Javisst, men det är ju Avis som ska betala för poängen så de är ju måttligt intresserade
av att engagera sig.
FB, som säljer poängen, borde ju fö vara lika intresserade av att Avis gör rätt för sig.
Dessutom så marknadsför ju FB erbjudandet med buller och bång.

Har du en stund över Homer, så hitta nån...!!! :)

Detta är 3:e året den här kampanjen körs, förra året hade jag inga problem men däremot för 2 år sedan
och då försökte jag få de poäng som saknades mha av Avis Sverige.
Efter 8 månader och upprepade kontaker fick jag slutligen det här svaret.

Hej Homer,

Tack för ert mail.

Jag kan endast beklaga att detta inte har blivit justerat ännu.

Dessvärre ligger detta utanför Avis kundservice i Sveriges kontroll
och vi kan inte göra mer än skicka reminders till Avis Europe, som är
ansvariga för poäng på de diverse bonuspartners som Avis har.

Den senaste påminnelsen jag skickade till Avis Europe var den xxxx,
den kontaktperson som jag har haft, har då vidarebefordrat ärendet till
Avis Europe.

Det ända Avis Sverige kan göra här är att skicka mer påminnelser.

I och med att vi inte kommer någon vart ber jag er vänligen att
kontakta Avis Europe direkt på mail customerservice.avisgroup@bsc.avis-
europe.com samt xxxxx som är Avis partnership manager för KLM

Mvh / Kind regards

xxx

Customer Service Scandinavia

Avis Bilutlhyrning

Efter 9 månader dök faktiskt poängen upp.

I år är det dock värre än någonsin för då svarar de inte på någon e-post adress
inte ens den automatiska efterregistreringen får man något svar från (post 131)

Karin ( @Air France/KLM ) , Du har förtjänat semester så har du någon kontaktperson på AVIS som går att påverka för att få fart på det här så anmäler jag mig som frivillig. Pm:a mig i såna fall kontaktuppgifter så kan jag försöka jaga på lite i det här.

Är det någon som fått ett sånt här brev och isåfall var det med något annat än
uppgraderingsvouchern?
De skriver att de bifogar 2 special offers?! jag förmodar att det andra är 500 miles som det
står om här Avis Preferred
Den som fick detta brev fick dock bara uppgraderingsvouchern.

Även här skriver de att man får 100 miles om man bokar online.

Avis Flying Blue.jpg

Karin ( @Air France/KLM ) , Du har förtjänat semester så har du någon kontaktperson på AVIS som går att påverka för att få fart på det här så anmäler jag mig som frivillig. Pm:a mig i såna fall kontaktuppgifter så kan jag försöka jaga på lite i det här.

Börja i toppen, av ovanstående brev framgår ju vem som är ytterst ansvarig för denna kampanj hos Avis.

Jeanette Harper - United Kingdom | LinkedIn

God kväll! Inga nyheter att rapportera gällande ovan, fortsätt kolla era accounts för att se om något händer. Jag har stött på igen och bett dem agera skyndsamt. Jag åker till solen några veckor nu, men antar att vi hörs snart igen! Må gott! Karin

God kväll! Inga nyheter att rapportera gällande ovan, fortsätt kolla era accounts för att se om något händer. Jag har stött på igen och bett dem agera skyndsamt. Jag åker till solen några veckor nu, men antar att vi hörs snart igen! Må gott! Karin
Tack för hjälpen, Karin. Ha en trevlig semester! :)

Toppen