Senaste nytt

Tjäna upp till 52.100 Flying Blue miles med AVIS

Känns som om Avis lär bli mailbombade snart, nu är det ju 8 veckor sedan kampanjen började och om de har slarvat lika mycket med alla kunder som med oss här så är det nog många som saknar sina poäng nu.

Har også sendt mail til Avis idag, siden jeg heller ikke har fått noen poeng så langt.

Noen som har fått positivt eller negativt svar fra Avis via mail?

Jag fick inte bonusen för att kreditera 4 hyror på 1 år till BA.
Det tog dem 10 dagar att svara på klagomål och Avioserna fanns
på kontot samma dag jag fick e-posten nedan.

Hoppas saknade Flying Blue miles hanteras lika bra.

**********************************************'

Dear Mr HOMER,

Thank you for contacting us.

Please be advised that I have investigated your case.

I have contacted our partner British Airways and they have amended your account with the missing Loyalty Avios for renting with Avis over 4 times in one year.

I hope this information will help to clarify this matter and I am more than grateful for your patience.

Should you have further queries please do not hesitate to contact us again.

Kind regards,

...........

Customer Service Assistant

Avis Budget Group BSC Kft.
Europe, Middle East and Africa
1134 Budapest, Kassák Lajos u. 19-25.
e-mail: customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com

Inga nyheter här? Står inför lite hyror i sommar så det vore trevligt att få bekräftat att dealen gäller

Har også sendt mail til Avis idag, siden jeg heller ikke har fått noen poeng så langt.

Noen som har fått positivt eller negativt svar fra Avis via mail?

Jag har inte skrivit, än, däremot gjorde jag 2 "claim" via den vanliga sidan Missing Miles?
för precis en vecka sedan och har inte fått annat än automatsvaret* , där det står att de ska svara inom 72 timmar :rolleyes:

* Thank You for claiming your missing miles/points with Avis online.
An e-mail will be sent to you confirming your details and the status of your missing miles/points within 72 hours.

För mig går det inte ens att använda formuläret, har inte fått nått svar på mailet alls men det är ju bara 7-8 dagar sen.

Jag har full förståelse för allt ovan och jag har varit i kontakt med FB, men ännu inte fått några tillfredsställande svar. Återkommer så fort jag vet mer. Klen tröst, men dock.. hälsn Karin

Toppen