Golfkillen
Medlem
Skönt att höra!Jag gjorde det för några veckor sedan. Ombokning från TK till LH first med voucher på en söndag. Inga problem då. Tog ca 1,5 timme från samtal tills nya biljetter fanns på mailen och i appen.
Skönt att höra!Jag gjorde det för några veckor sedan. Ombokning från TK till LH first med voucher på en söndag. Inga problem då. Tog ca 1,5 timme från samtal tills nya biljetter fanns på mailen och i appen.
(Firstpris*0,5)+(Businesspris*0,5)=totKan någon påminna mig hur man räknar ut poängkostnaden för ena vägen First och andra vägen Business? Har helt glömt.
En tanke, kan man ringa in och boka utresa 3 dagar innan och sen lägga på hemresa dagen innan när biljetten släpps 3 dagar framåt? Eller räknas det som ombokning dvs inte tillåtet eftersom det är mindre än 24h kvar till utresa?
Är du helt säker på det? Är inte att lägga till hemresa att klassa som en ändring/omboking?Kan inte svara specifikt för First, men generellt ska inte detta vara något problem så länge resan ej är påbörjad.
Är du helt säker på det? Är inte att lägga till hemresa att klassa som en ändring/omboking?
Visa bifogad bild 154014